آخرین اخباراقتصاد و توسعهجهانسیاست

کمک ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون افغانیگی شرکت املاک و مستغلات عزیزی به کمپاین مبارزه با گرسنگی امارت متحده عربی

خبرگزاری دید: بنا بر گزارش رسانه «امارات نیوز اجنسی-وام»، شرکت املاک و مستغلات عزیزی که در دبی مستقر است و به کار ساختمان سازی می‌پردازد، مبلغ ۵۰ میلیون درهم یا بیش از ۱ میلیارد افغانی به برنامه مبارزه با گرسنگی در این کشور کمک کرده است.

رسانه اماراتی در حالی از این کمک خبر داده که افغانستان مطابق آمار سازمان‌های جهانی در بحران اقتصادی به سر می‌برد و نزدیک به دو سوم جمعیت آن گرسنه هستند.

امارات نیوز اجنسی نوشته: کمک ساختمان سازی عزیز با هدف حمایت از راهکار پایدار و اجرای برنامه و پروژه‌ها مبارزه با گرسنگی صورت گرفته است.

این پایگاه خبری اداهم داده: این کمپین مصادف با ماه مبارک رمضان است و بزرگترین صندوق وقف را برای تغذیه غذا در ماه رمضان به صورت پایدار راه اندازی می‌کند.

میرویس عزیزی در پیوند به این اقدام گفته: حمایت ما از کمپین نشان دهنده تمایل شرکت به انجام مسئولیت اجتماعی خود است.

این رسانه اماراتی افزوده که کمپین «یک میلیارد وعده غذایی را متوقف کنید» زیر چتر بنیاد ابتکارات جهانی محمد بن راشد آل مکتوم قرار دارد، با هدف یافتن راه حل های پایدار و اجرای برنامه ها و پروژه هایی برای مبارزه با گرسنگی و حمایت از نیازمندترین گروه های جهان.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه املاک و مستغلات عزیزی متعهد شده است در مدت ۵ سال ۵۰ میلیون درهم برای کمک به تامین حمایت غذایی و عناصر امنیت غذایی برای اقشار کم برخوردار در بسیاری از کشورهای جهان ارائه کند.

میرویس عزیزی، موسس و رییس هیئت مدیره Azizi Developments گفت: ما مفتخریم که در کمپاین «توقف یک میلیارد وعده غذایی» که توسط  شیخ محمد بن راشد آل مکتوم راه اندازی شده است، مشارکت کنیم. راه اندازی طرح های خیریه‌ای که فرصتی را برای گروه های مختلف جامعه و نهادهای آن فراهم می کند تا احساسات خود را ابراز کنند.

وی افزود: ما مفتخریم که از این کمپاین با ۵۰ میلیون درهم طی ۵ سال حمایت می کنیم و هر سال ۱۰ میلیون درهم برای کمک به مبارزه با گرسنگی در سراسر جهان بر اساس تعهد قاطع خود به اصول کار بشردوستانه و ارزش های خیر و بخشش در امارات متحده عربی و به دلیل نگرانی این شرکت برای انجام مسئولیت اجتماعی خود می‌پردازد.

این در حالی است که که مردم افغانستان شدیداً با فقر و بحران اقتصادی درگیر بوده و تاکنون سازمان‌های بین‌المللی از خشک‌سالی، فقر و گسترش گرسنگی در این کشور هشدار داده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا