آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

کمیته‌های ولایتی صلح در ۳۴ ولایت معلق شد

به دنبال کمتر از دو هفته از معرفی شدن محمد عمر داوودزی به ریاست دبیرخانه شورای صلح، این نهاد در یک اقدام جدید تصمیم به تعلیق تمام کمیته‌های ولایتی صلح در ۳۴ ولایت کشور گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دید، در مکتوبی که به دست رسانه‌ها افتاده و به امضای محمد عمر داوودزی است، آمده که رهبری شورای صلح تصمیم گرفته که تمام دفاتر کمیته‌های ولایتی صلح را به حالت تعلیق در آورد.

این مکتوب از سوی دبیرخانه شورای صلح به اداره ارگان‌های محلی فرستاده شده و از این اداره خواستار همکاری شده است.

در مکتوب که به تاریخ اول جدی صادر شده، آمده است: روی این ملحوظ اسناد و اجناس دفاتر کمیته‌های صلح ولایتی را الی امر ثانی مقام رهبری شورای عالی صلح، به مقام ولایت به طور امانت بسپارند.
محمدعمر داوودزی نماینده خاص رییس‌ جمهور در امور منطقه‌ای برای اجماع صلح و رییس دبیرخانه شورای صلح در این مکتوب خاطرنشان کرده که برای جمع‌آوری اسناد و اجناس دفاتر کمیته‌ها، هیئت سه نفری دبیرخانه شورای عالی صلح به ۳۴ ولایت سفر خواهد نمود، بناءً از اداره ارگان‌های محلی تقاضا کرده تا از روی همکاری‌های همیشگی، به تمام ولایات اطلاع‌رسانی نماید تا با هیئت موظف همکاری لازم را انجام دهند.
این تصمیم یک هفته پس از معرفی آقای داوودزی به عنوان نماینده خاص رییس‌ جمهور در امور منطقه‌ای برای اجماع صلح و رییس دبیرخانه شورای صلح گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا