آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاستگزارش

باشنده‏‌گان بلخ از حکومت‏‌داری رهگذر استقبال می‌‏کنند

والی جدید بلخ از باشنده‏‌گان این مرز و بوم است و شناخت درستی از شمال دارد و این موضوع ایشان را کمک می‏‌کند تا در امر خدمت گذاری به مردم موفق شود.


با آنکه از معرفی اسحاق رهگذر به عنوان والی ولایت بلخ یک ماه هم سپری نشده است، اما باشنده‌‏گان بلخ از حکومت‏داری او استقبال می‌‏کنند و می‏‌گویند که آقای رهگذر، می‏تواند دستارود‏های حکومت محلی بلخ را حفظ وانکشاف بدهد.
به گزارش خبرگزاری دید، اسحاق رهگذر که از نزدیکان عطا محمد نور والی پیشین ولایت بلخ است در دومین روز حمل سال جاری، رسماً از سوی استاد عطا به‏حیث والی جدید بلخ معرفی شد و آغاز به کار کرد.
آقای اسحاق رهگذر در صحبت با رسانه‏ها گفته است که تامین امنیت مزار شریف و ولایات شمال کشور از اولویت‌های کاری او خواهد بود و تاکید کرده که مردم از این بابت خیال شان راحت باشد.
فرید سلطانی باشنده ولایت بلخ در صحبت با خبرگزاری دید، می‏گوید که عطا محمد نور در ۱۵ سالی که والی این ولایت بود در تمام زمینه‏ها دستاورد دارد و آقای رهگذر نیز می‏تواند این دستارود‏ها را حفظ و رشد بدهد.
او اضافه می‏کند که والی جدید بلخ از باشنده‏گان این مرز و بوم است و شناخت درستی از شمال دارد و این موضوع ایشان را کمک می‏کند تا در امر خدمت گذاری به مردم موفق شود.
در عین حال، غلام رضا ابراهیمی دانش‏آموز لیسه سلطان غیاث‏الدین می‏افزاید که امنیتی که در مزار شریف تامین است در سطح کشور وجود ندارد و خاطر نشان می‎‏سازد که والی جدید بلخ، به خوبی می‏تواند شهر مزار شریف و ولایت‏های شمال کشور را مدیریت کند.
از سویی هم، فرشته حسینی آموزگار در لیسه سلطان راضیه درمزار شریف، از حکومت‏داری آقای رهگذر در بلخ استقبال می‏کند و بیان می‏دارد که والی جدید از نزدیکان آقای نور است و نسبت به مردم این شهر دل‏سوزی دارد.
او تصریح می‏کند که مردم این شهر آقای رهگذر را در امر حکومت‏داری کمک خواهد کرد.
با این همه، باشنده‏گان بلخ در حالی از تقرری اسحاق رهگذر به عنوان والی جدید بلخ ابراز رضایت می‏کنند که عطا محمد نور، در ۱۵ سالی که والی بلخ بوده توانسته است که این شهر را در تمامی حوزه‏ها رشد و توسعه بدهد.
اختر سهیل – خبرگزاری دید مزار شریف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا