آخرین اخباراسلایدشوجهانخبر های مهمسیاست

معاون حزب‌الله لبنان:

فلسطین به هیچ وجه فروشی نیست/ امریکا کاملاً از اسرائیل جانبداری می‌کند

معاون حزب‌الله لبنان با اشاره به نشست منامه در بحرین، اظهار داشت که اگر حجم کمک‌ها به ۵۰۰ میلیارد و ۵۰۰۰ میلیارد و چند تریلیون هم می‌رسید، فلسطین به هیچ وجه فروشی نیست.

معاون حزب‌الله لبنان با اشاره به نشست منامه در بحرین، اظهار داشت که اگر حجم کمک‌ها به ۵۰۰ میلیارد و ۵۰۰۰ میلیارد و چند تریلیون هم می‌رسید، فلسطین به هیچ وجه فروشی نیست.
به گزارش خبرگزاری دید، نعیم قاسم معاون حزب‌الله لبنان پیرامون معامله قرن گفت: این طرحی برای کنار زدن مسئله فلسطین است و از جمله شاخص‌های آن انتقال مالکیت قدس به اسراییل و نیز انتقال مالکیت جولان به اسراییل است و از جمله پشت پرده‌های این طرح انتقال اراضی بسیاری در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی است.
قاسم افزود: معامله قرن طرحی برای سلب اراضی فلسطینی و مشروعیت بخشی به رژیم اشغالگر اسراییلی است، این‌ها دیکته‌هایی بر فلسطینی‌ها به نفع اسراییل است؛ معامله قرن کاملاً مردود است و در میان ملت مجاهد و مقاوم فلسطین جایی ندارد.
وی درباره نشست بحرین اظهار داشت: گذشته از ایده‌ها و نتایج، بخش اقتصادی نشست بحرین نیز واقعاً ضعیف بود، از ۱۵۰ میلیارد دالر برای فلسطین سخن گفتند اما بخشی از این پول به گفته خودشان برای لبنان، اردن و مصر است، برای فلسطین ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دالر باقی می‌ماند که بیشتر آن به شکل وام است؛ اینها بهایی ناچیز است و حتی اگر حجم کمک‌ها به ۵۰۰ میلیارد و ۵۰۰۰ میلیارد و چند تریلیون می‌رسید فلسطین به هیچ وجه فروشی نیست.
معاون حزب‌الله لبنان گفت: راه‌حلی جز مقاومت مستمر وجود ندارد و ان‌شاءالله روزها و سال‌های آینده شاهد پیروزی‌های حقیقی به نفع مسئله فلسطین و بازگشت فلسطین خواهد بود.
نعیم قاسم با انتقاد از سیاست‌های امریکا، افزود: امریکا صداقت ندارد، کاملاً از اسراییل جانبداری می‌کند و این دلیل تمام بحران‌ها در منطقه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا