آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

حمله بر شمشاد پایان یافت

مسولیت آن‌را داعش به عهده گرفت


سرانجام پس از ۳ ساعت تلاش نیروهای امنیتی برای پایان دادن به حمله بالای تلویزیون شمشاد، مهاجمان کشته شدند و حمله پایان یافته اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری دید، پیش از ظهر امروز افراد مسلح وارد ساختمان مرکزی تلویزیون شمشاد در کابل شده و بالای کارمندان این رسانه تیراندازی کردند که در نتیجه آن، ۱ نفر کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر زخم برداشتند.
عابد احسان مدیر خبر تلویزیون شمشاد گفته‌است که مهاجمان در ابتدا با کارگیری از بمب دستی داخل ساختمان تلویزیون شدند و با انداختن یک بمب، یکی از محافظان را کشتند.
آقای احسان افزوده است که همه مهاجمان لباس پولیس به تن داشته‏ و پس از ورود به داخل تلویزیون، بالای کارمندان تیراندازی کردند.
در همین حال، نجیب دانش سخنگوی وزارت داخله در صحبت با رسانه‏ها گفته که در این رویداد ۵ تن زخم برداشته‎اند که ۴ تن آنها کارمندان تلویزیون شمشاد بوده و ۱ تن دیگر، کارمند اداره اطفاییه می‌باشد.
گفتنی است که در اولین ساعات تهاجم مردان مسلح به تلویزیون شمشاد، طالبان هرگونه دست داشتن اعضای این گروه را در این حمله رد کردند، ولی گروه تروریستی داعش با نشر خبری در سایت اعماق که گفته می‎شود مربوط به این گروه است، مسئولیت آن را پذیرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا