آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

استقبال گسترده مردم ولسوالی شولگره از سید علی‌رضا محمودی/ مردم خواستار تغییر هستند

امروز «دو شنبه ۹ میزان» مردم ولسوالی شولگره به گونه گسترده حمایت شان را از نامزدی سید علی‌رضا محمودی» در انتخابات ۲۸ میزان اعلام کردند.


امروز «دو شنبه ۹ میزان» مردم ولسوالی شولگره به گونه گسترده حمایت شان را از نامزدی سید علی‌رضا محمودی» در انتخابات ۲۸ میزان اعلام کردند.
قرار است چهارمین دور از انتخابات پارلمانی تا ۱۸روز دیگر برگزار شود.


به گزارش خبرگزاری دید، ولسوالی شولگره از ولسوالی‌های پر نفوس ولایت بلخ به شمار می‌رود.
بزرگان و جوانان این ولسوالی با ابراز حمایت از کاندیداتوری آقای محمودی در انتخابات پیش رو، می‌گویند که در انتخابات آینده فریب نمی‌خورند.
یکی از بزرگان ولسوالی شولگره می گوید:« ما مردم شولگره به نامزدی رای می‌دهیم که بعد از انتخابات مردم را فراموش نکند.»


او در ادامه می‌گوید که در چند دور از انتخابات نامزدان پس از رای گرفتن، مردم را فراموش کردند و به هیچ یک از وعده‌های خود وفا نکردند.
این بزرگ ولسوالی شولگره خاطر نشان می‌سازد که مردم در انتخابات دور جدید باید در قسمت انتخاب نماینده خود دقت کنند.


مسئول ستاد انتخاباتی سید علی‌رضا محمودی در ولسوالی شولگره می‌گوید که استقبال باشندگان این ولسوالی از نامزدی آقای محمودی چشم‌گیر است و اضافه می‌کند که آقای محمودی، آنچه امروز به مردم وعده می‌دهد، فردا به آن عمل خواهد کرد.

این روزها که ایام مبارزات انتخاباتی پارلمانی است، شماری زیادی از مردم باشندگان شهر مزار شریف و ولسوالی‌های آن از نامزدی سید علی‌رضا محمودی اعلام حمایت کردند و تاکید دارند که نامزد مورد نظر آن‌ها در انتخابات پیش رو آقای محمودی است.
با این همه، برخی از آگاهان انتخاباتی در بلخ می‌گویند که در انتخابات پیش رو با وصف نارضایتی مردم از نمایندگان فعلی شان، شانس پیروزی چهره‌های جدید در انتخابات زیاد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا