آخرین اخباراسلایدشوجنگجهان

اسرائیل از سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی عذرخواهی کرد

خبرگزاری دید: اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم اسرائیل در گفت وگوی تلفنی با بنیانگذار سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی بابت کشتار ۷ تن از کارکنان این نهاد در جریان حمله ارتش این رژیم در نوار غزه عذر خواست.


منابع رسانه‌ای روز گذشته (۱۴ حمل) از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم اسرائیل خبر دادند.
سازمان امدادرسانی آشپزخانه مرکزی جهانی که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، پیشتر اعلام کرده بود پس از کشته شدن هفت تن از کارمندانش در حمله هوایی رژیم اسرائیلی به مرکز نوار غزه، فعالیت‌هایش در منطقه به حالت تعلیق درآمدند.

در همین زمینه، مقام نظامی رژیم اسرائیلی تاکید کرد تحقیقات اولیه ارتش نشان می‌دهد که نیروهای این رژیم مسئول حمله به کارکنان این سازمان امدادگر در غزه هستند.
روزنامه «هاآرتص» هم به نقل از منابع دفاعی آگاه نوشت خودروهای آشپزخانه مرکزی دارای علامت واضح بودند که نشان می‌داد متعلق به این سازمان هستند.
این روزنامه صهیونیستی نوشت ارتش رژیم متوجه شده است که حمله به کاروان امدادی خطرناک است و پیامدهایی برای جنگ در غزه خواهد داشت.
هاآرتص نوشت ارتش رژیم اسراییل سه موشک را به صورت متوالی به سمت کاروان آشپزخانه مرکزی در غزه شلیک کرد.
همچنین تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی خارجی گزارش کرد حمله به کارکنان بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی هیچ استراتژی درباره غزه ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا