آخرین اخباراسلایدشوامنیت و حوادثجنگمنطقه

امارات منافقانه عمل می کند/ دحلان؛ مهره ابوظبی برای آینده غزه

خبرگزاری دید: امارات از یک سو، تلاش های رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس را در پس پرده پشتیبانی و از سوی دیگر در کمک رسانی به غزه مشارکت می کند.

نشریه فرانسوی «لکسپرس» در گزارشی از کمک های محرمانه امارات به رژیم اسرائیل برای مقابله با حماس پرده برداشت و نوشت که امارات تنها کشور خاورمیانه است که از انتقاد شدید نسبت به اقدامات این رژیم خودداری کرده و چنانکه برمی آید، روابط اقتصادی و نظامی با صهیونیست ها برای حکام امارات، اولویت دارد.

این نشریه فرانسوی افزود: انتخاب مهمان های صهیونیست در نشست تغییرات اقلیمی در دبی و هیات ۱۰۰۰ نفره صهیونیست ها، نشانه روابط عمیق امارات متحده عربی با اسرائیل است که در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی از آن رونمایی شد.

به نوشته این رسانه، از زمان ارسال دعوتنامه ها برای شرکت در این نشست، یک جنگ دیپلماتیک در منطقه درگرفت و بسیاری از طرف ها پس ازآغاز جنگ غزه، زمان برگزاری این نشست را مناسب نمی دیدند، با این حال، امارات حتی پس از بمباران و کشتار در غزه و محکومیت گسترده این اقدامات در جهان عرب و اسلام، دعوت خود را از نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس نگرفت.

لکسپرس ادامه داد: احتمالا در این روزهای سرشار از ابهام، اسرائیل بر پشتیبانی محرمانه از سوی دوستان خود در امارات حساب کرده است.

امارات خود را برای غزه آینده آماده می کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا