آخرین اخبارافغانستانسیاست

تاکید بر ایجاد رابطه میان ملت و حکومت در دیدار مولوی حنفی با جمعی از متنفذین اهل تشیع

خبرگزاری دید: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از بزرگان اهل تشیع بر نقش آن‌ها برای برقراری رابطه قوی بین ملت و حکومت پافشاری کرده است.

مرکز رسانه‌های حکومت امروز دوشنبه(٢٣ دلو) در بیانیه‌ای اعلام کرد که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با جمعی از علماء و بزرگان اهل تشیع دیدار کرد.

در این دیدار، حاجی محمد امیر باذل به نمایندگی از دیگران صحبت کرده و در باره وضعیت اجتماعی و فعالیت‌های انکشافی معلومات ارایه کرده است.

در بیانیه آمده است: محترم باذل گفت که اهل تشیع دیدگاه مثبت و خوبی نسبت به امارت اسلامی دارد و از نظام مقدس اسلامی به صورت همه‌جانبه حمایت می‌کنند.

وی در ادامه از مسئولین حکومت سرپرست خواسته تا در زمینۀ راه‌اندازی برنامه‌های انکشافی در ولایات و مناطق دوردست توجه خاص کنند.

مولوی حنفی با ابراز خرسندی از این دیدار گفته که نقش علماء و بزرگان در راستای ایجاد رابطه قوی و مستحکم میان ملت و نظام مهم است و از آنان خواسته تا هرچه بیشتر در این زمینه تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرده که «امارت اسلامی» متعهد به انکشاف متوازن می‌باشد و برنامه‌های انکشافی را در حد توان در سرتاسر افغانستان راه‌اندازی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا