آخرین اخبارجهانخبر های مهمسیاست

حزب الله در پی انجام عملیات مقاومت فلسطینی علیه اسراییل: مسئله فلسطین یک مسئله زنده است که تا پیروزی و رهایی جریان دارد

خبرگزاری دید: حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که در پیوند به عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطینی علیه رژیم اسراییل منتشر کرده، ضمن حمایت از مقاومت فلسطین، بر مبارزه بر ضد اشغالگری تاکید کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: این عملیات گسترده و قهرمانانه را که تاج پیروزی، حمایت الهی و وعده داده شده است را به ملت مقاومت فلسطین و مجاهدان گروه‌های قهرمان فلسطین به ویژه برادران عزیز در گردان های قسام و جنبش مقاومت اسلامی حماس تبریک می گوید.

بیانیه حماس افزوده که «این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایات مستمر اشغالگری و تهاجم مستمر به مقدسات، شرف و حیثیت و تاییدی نو بر این است که اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت تنها گزینه در برابر تجاوز و اشغال است و پیامی به جهان عرب و اسلام و کل جامعه بین المللی به ویژه آنهایی که به دنبال عادی سازی هستند. مسئله فلسطین یک مسئله زنده است که تا پیروزی و رهایی جریان دارد.

حزب الله در این بیانه از ملت‌های عرب و جهان خواسته که از مردم فلسطین و مقاومت این ملت علیه اشغالگری اسراییل حمایت کنند.

حزب‌الله ما از ملت‌های عربی و اسلامی خود و آزادگان جهان می‌خواهیم حمایت خود را از مردم فلسطین و جنبش‌های مقاومتی که وحدت میدانی آنها را در خون، حرف و عمل تأیید می‌کنند، اعلام کنند.

در این بیانه تصریح شده: رهبری مقاومت اسلامی لبنان از نزدیک همگام با تحولات مهم صحنه فلسطین است و شرایط میدانی را با اشراف فراوان دنبال می کند و مستقیماً با رهبری مقاومت فلسطین در داخل و خارج در تماس است و با آن ارتباط مستمر انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا