آخرین اخبارامنیت و حوادثایران

حمله تروریستی به پاسگاه پولیس ایران در شهرستان راسک ۱۲ کشته برجای گذاشت

خبرگزاری دید: در اثر حمله تروریستی بر یک پاسگاه نیروی پولیس ایران در سیستان و بلوچستان دست کم ۱۲ عضو پولیس این کشور کشته و ۸ تن دیگر زخمی شد.

 رسانه‌های ایرانی به نقل از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان این کشور گزارش داده‌اند که در حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک ۱۲ مامور فراجا کشته و ۸ نفر مجروح شدند، حال برخی از مجروحان وخیم است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان ایران اظهار کرد: در حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک ۱۲ پولیس کشته و ۸ نفر مجروح شدند، حال برخی از مجروحان وخیم است.

مسئولیت این حمله را گروه جیش العدل بر عهده گرفته است.

سخنگوی پلیس ایران از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در ساعات اولیه بامداد امروز خبر داده بود.

در همین حال، خبرگزاری تسنیم ایران‌ تصاویر و اسامی کُشته‌شدگان حمله بامداد امروز مهاجمان به مقر انتظامی راسک در سیستان‌و‌بلوچستان را نشر کرده است.

اسامی کُشته‌شدگان این حمله مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز‌نیا و حمید رضایی امین اند.

گفتنی است که افراد مسلح بامداد امروز جمعه (۲۴ قوس) به فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان‌‌و‌بلوچستان ایران حمله کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا