آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثجهانحکومتخبر های مهمرسانه‌هامنطقه

حنفی: امنیت در افغانستان به سود همه است

خبرگزاری دید: عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرای حکومت طا-لبان با تأکید بر اینکه هیج کشوری حق دخالت در امور داخلی این گروه را ندارد افزود : امنیت در افغانستان نه تنها برای شهروندان این کشور مهم است بلکه به سود همه کشورهای منطقه و فرامنطقه می‌باشد، به همین منظور بخاطر ادامه ثبات در افغانستان، سرمایه‌گزاری در عرصه‌های مختلف امر ضروری است.

ارگ تحت حاکمیت طا-لبان با انتشار خبرنامه ای در صفحه ایکس خود نگاشته است: مولوی عبدالسلام حنفی در مراسم ضیافت افطاری شام گذشته (۱۳ حمل) در وزارت امور خارجه این گروه با حضور برخی مقامات دیپلماتیک و نمایندگان سفارت خانه‌ها و مسئولین یوناما تأکید داشت که امارت اسلامی خواهان روابط نیک با همه کشورها بر اساس تعامل و احترام متقابل است.

حنفی با اشاره به اینکه تأمین امنیت در افغانستان نه تنها به نفع مردم این کشور است بلکه کشورهای منطقه و فرا منطقه ای نیز از آن سود خواهند برد تأکید کرد بخاطر ادامه ثبات در افغانستان، سرمایه‌گزاری در عرصه‌های مختلف امر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد که این گروه “خواهان روابط نیک باهمه کشورهای جهان است و می خواهند افغانستان یک کشور اقتصاد محور باشد وی افزوده است که در امور هیچ کشوری دخالت نخواهند کرد و از دیگر کشورها نیز می خواهند که در امور داخلی افغانستان دخالت نکنند.

معاون ریاست الوزراء گروه طا-لبان گفته است که پس از حاکمیت این گروه در افغانستان، امنیت به صورت کامل تامین گردیده و از قاچاق، کشت ، تجارت و استعمال مواد مخدر و فساد اداری جلوگیری به عمل آمده است.

وی مدعی ست که فعالیت رسانه‌ها نیز جریان دارد.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا