آخرین اخبارآزادی بیاناسلایدشوافغانستانحکومتخبر های مهممنطقه

ذبیح‌الله مجاهد: علت افشا نشدن تصویر رهبر طا-لبان ملاحظات علمی است/ ما هم قانع نشده‌ایم

خبرگزاری دید: ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست علت عدم انتشار تصاویر ملا هبت الله آخوندزاده، رهبر طا-لبان را علمی خواند. وی گفت: رهبر طا-لبان برای عدم انتشار تصاویر خود ملاحظات علمی دارد که ما هم قانع نشده ایم.

در این نوار ویدئویی که امروز (۱۵ جوزا) به طور گسترده در صفحات اجتماعی منتشر شده است که مکان و تاریخ دقیق آن مشخص نیست، سخنگوی حکومت سرپرست می گوید که ملا هبت الله با مردم مانند خودشان رفتار می‌کند و هیچ تفاوتی ندارد و این جای نگرانی نیست. او می گوید، رهبر طا-لبان برای عدم انتشار تصاویر خود ملاحظات علمی دارد که ما هم قانع نشده ایم.

مجاهد این صحبت را در حالی می گوید که جزئیاتی در مورد آن ارائه نمی دهد و ابراز امیدواری می کند که رهبر طا-لبان روزی چهره خود را به همه نشان دهد.

هبت الله آخوندزاده، رهبر طا-لبان از سه سال گذشته تاکنون در ملأ عام ظاهر نشده است. همچنین از او هیچ عکس تازه ای در این سه سال که رهبری حکومت سرپرست را برعهده داشته، منتشر نکرده است. فرامین و صحبت های او به مردم و مقامات طا-لبان بیشتر از طریق صدور فرمان و یا هم نوارهای صوتی منتشر می شود.

عدم حضور او در نشست های عمومی یکی از انتقادهای جدی است که از سوی منتقدان و مخالفانش به او وارد شده است.

چندی پیش هم ملا هبت‌الله آخوندزاده، رئیس حکومت سرپرست افغانستان به انتقاد عالمان دینی از وی در رسانه‌ها واکنش نشان داد و گفت انتقاد از من خلاف شرع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا