آخرین اخبارایرانخبر های مهمسیاست

رییس جمهور ایران: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است

خبرگزاری دید: ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران در همایشی در این کشور گفت که عمر رژیم اسراییل رو به پایان است و تمام جامعه بشری از این رژیم متنفر شده است.

ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران روز پنجشنبه(۲۵ عقرب) در باره حملات رژیم اسراییل به نوار غزه و کشتار بیشتر از ۱۰ هزار زن و کودک و غیر نظامی فلسطینی گفت که عمر این رژیم رو به پایان است.

وی گفت: این روزها همه شما مردم کشور، امت اسلامی و جامعه بشری برای غزه غصه‌دار هستند و تمام بشریت با همه وجود از نظام سلطه، امریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در غرب و اروپا اعلام نفرت و بیزاری می‌کنند اما من می‌خواهم یک نوید قرآنی بدهم که این غم و غُصه به پایان خواهد رسید و به دست انتقام الهی عمر رژیم صهیونیستی به پایان می‌رسد و مردم عزیز و مُقتدر فلسطین به حقوق خود خواهند رسید و بالمآل شرافت در مقابل شرارت پیروز است.

آقای رییسی با استناد به آیات قرآنی تصریح کرد، همان طور که امت موسی پس از درنده خویی فرعون با اراده خداوند نجات یافت، مردم غزه نیز پس از درنده خویی رژیم اسراییل سربلند خواهد کرد.

گفتنی است که پس از ۴۰ روز از حملات هوایی رژیم اسراییل بر نوار غزه که منجر به کشته شدن دست کم بیشتر از ۱۰ هزار تن شامل زنان و کودکان شده است، هنوز امیدی برای آتش‌بس و توقف حملات خونین وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا