آخرین اخبارایرانجهانخبر های مهمسیاست

سپاه پاسداران ایران: بر «مقرهای اصلی موساد» در عراق و محل تجمع داعشیان در سوریه حمله کردیم

خبرگزاری دید: سپاه پاسداران ایران بامداد روز سه‌شنبه از حمله موشکی بر اهدافی در عراق و سوریه خبر داده و گفته است که مقرهای اصلی موساد را در اربیل عراق و محل تجمع داعشیان را در سوریه هدف قرار داده است.

سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه‌ای خبر داد که بامداد روز سه‌شنبه «در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه‌امشب با موشک‌های بالستیک سپاه هدف قرار گرفت و منهدم شد.

در اطلاعیه سپاه ایران گفته شده که این حمله در پاسخ به حملات اخیر تروریستی در این کشور انجام شده است.

سپاه ایران در اطلاعیه دوم با اشاره به انفجارها در استان کرمان، افزوده شده است: «سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی در به شهادت‌رساندن مظلومانۀ جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک، محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به‌ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود».

با این حال، برخی منابع امنیتی به رسانه‌ها گفته‌اند که برخی موشک‌های سپاه در نزدیکی کنسولگری امریکا در اربیل عراق اصابت کرده است.

در همین حال، خبرگزاری تسنیم به نقل از «منابع محلی در ادلب» نوشت موشک‌های سپاه به مواضع گروه هیئت تحریرالشام (جبهه النصره) و گروه حزب اسلامی ترکستانی در منطقه جبل السماق و اطراف شهرک حارم و دیگر مناطق ادلب اصابت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا