آخرین اخباراسلایدشوجنگحقوق بشرخبر های مهممنطقه

شکنجه جنسی اسیر فلسطینی توسط سربازان اسرائیلی

خبرگزاری دید: شبکه تلویزیونی ۱۲ اسرائیل، تصاویری از دوربین‌های مداربسته منتشر کرد که نشان می‌دهد سربازان اسرائیلی اسیر فلسطینی در زندان «سدی تیمان» در صحرای نقب را شکنجه جنسی می‌کنند. همچنین در خبری که ماه گذشته در نیویورک تایمز منتشر شد، آمده است که زندانیان غزه‌ای در «سدی تیمان»، تا ۱۸ ساعت در روز، بی‌صدا، با چشم‌بند و دست‌بند، در فضای باز روی زمین می‌نشینند.

شکنجه جنسی اسیر فلسطینی توسط سربازان اسرائیلی

به نقل از آنادولو؛ در تصاویری که این شبکه تلویزیونی پخش کرد، اسیران غزه با دستان بسته روی زمین پوشیده از سیم‌های خاردار دراز کشیده‌اند و سربازان اسرائیلی یکی از بازداشت‌شدگان را به گوشه‌ای می‌برند.

در این تصاویر دیده می‌شود که برخی از سربازان، این فلسطینی را تحت شکنجه جنسی قرار می‌دهند و برخی از آنها نیز برای عدم ضبط این صحنه‌ها سعی می‌کنند اقدامات خود را با سپر مخفی کنند.

در گزارش شبکه تلویزیونی ۱۲ آمده است که سربازان به نظر می‌رسد از وجود دوربین‌های امنیتی آگاه هستند و سعی می‌کنند اقدامات خود را با سپر مخفی کنند.

در این گزارش تصریح شده که سربازان اسرائیلی با فرو کردن یک شی در مقعد این فلسطینی، او را شکنجه کرده‌اند و گزارش شده که این فلسطینی پس از شکنجه جنسی، غرق در خون به بیمارستان منتقل شده است.

زندان «سدی تیمان» واقع در جنوب اسرائیل و محل نگهداری زندانیان اهل غزه، اغلب با شکنجه‌های صورت گرفته در آن خبرساز می‌شود.

در خبری که ماه گذشته در نیویورک تایمز منتشر شد، آمده است که زندانیان غزه‌ای در «سدی تیمان»، تا ۱۸ ساعت در روز، بی‌صدا، با چشم‌بند و دست‌بند، در فضای باز روی زمین می‌نشینند.

بر این اساس، زندانیان فلسطینی در این زندان، تا ۳ ماه در آنجا می‌مانند و بسیاری از افراد در جریان بازجویی‌ها مورد رفتارهای غیرانسانی و شکنجه قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا