آخرین اخبارافغانستانسیاست

طالبانی که با سربازان و مقامات دولت عکس گرفتند مجازات می‌شوند


مقامات طالبان در واکنش به « عکس سلفی » گرفتن اعضای این گروه که در سه روز عید به شهرها آمده و با مقامات دولت و سربازان نیروهای امنیتی عکس گرفتند، گفته است که این اعضای گروه مجازات خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری دید، گزارش‌ها از رهبری و مقام‌های ارشد طالبان حاکی از آن است که آن‌ها نسبت به این عملکرد نیروهای خود به شدت خشمگین‌اند و در یک نشست اضطراری، بر مجازات جدی طالبانی که با سربازان و مقام‌های حکومتی عکس سلفی گرفته‌اند، تأکید نموده‌اند.
رویترز به نقل از یک مقام طالبان گزارش داده که این گروه، اعضای خود را که با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان عکس سلفی گرفتند، مجازات می‌کند.
این مقام طالبان گفته است:« شب گذشته نشست اضطراری برگزار شد و در آن از همه فرماندهان و افراد طالبان خواسته شد، اقدام‌های شدید انظباتی در برابر طالبانی که با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان عکس گرفته‌اند، روی دست بگیرند.»
او افزوده که رهبران طالبان بر افرادشان به دلیل ریختن بر شهرها و گرفتن عکس‌های سلفی با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان در سه روز آتش‌بس، خشمگین هستند.
در گزارش رویترز آمده که حکومت پاکستان از این گروه خواسته که نیروهای خارجی را هم شامل آتش‌بس کنند، اما رهبری طالبان با پیشنهاد پاکستان مخالفت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا