آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهحکومت

طا-لبان: صندوق حمایت از سکتور خصوصی افتتاح شد

خبرگزاری دید: مقامات حکومت سرپرست از افتتاح صندوق حمایت از سکتور خصوصی خبر داده اند. ملا عبدالغنی برادر ایجاد این صندوق را در راستای حمایت از سکتور خصوصی و ارائه تسهیلات لازم مهم دانسته و افزوده است: در کنار حمایت از سکتور خصوصی، روند رشد و توسعه تجارت، ترانزیت، صنعت و تولیدات داخلی تسریع شده و فرصت های کاری برای شهروندان نیز فراهم خواهد شد.

طا-لبان: صندوق حمایت از سکتور خصوصی افتتاح شد

دفتر معاونت اقتصادی رئیس الوزرای طا-لبان امروز ( ۱۷ جوزا) با نشر خبرنامه ای از افتتاح این صندوق با حضور ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی رئیس الوزرای طا-لبان ، نورالدین عزیزی وزیر صنعت و تجارت حکومت سرپرست و برخی مقامات طا-لبان خبر داده است.

ملابرادر هدف از ایجاد این صندوق را حمایت از سکتور خصوصی، مهیا ساختن زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و توسعه صنعت داخلی و از اولویت های حکومت سرپرست دانسته است. وی همچنین در کنار حمایت از سکتور خصوصی، روند رشد و توسعه تجارت، ترانزیت، صنعت و تولیدات داخلی تسریع شده و فرصت های کاری برای شهروندان نیز فراهم خواهد شد.

وی همچنین گفته است: امارت اسلامی به منظور حمایت از تولیدات داخلی تعرفه ګمرکی آنعده از اقلام وارداتی را افزایش داده که در داخل کشور تولید و پاسخگوی نیازمندی مردم می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا