آخرین اخبارآزادی بیاناسلایدشوافغانستانحقوق بشرخبر های مهمزنانمنطقه

لطیف نظری : نظام امارت در تأمین امنیت بدیل ندارد

خبرگزاری دید: لطیف نظری، معاون وزارت اقتصاد حکومت سرپرست، می‌گوید: امارت اسلامی در تأمین امنیت موفق‌ترین نظام است. وی افزوده است: دستاوردهای امارت اسلامی در حوزه امنیت شامل تأمین امنیت سراسری، مبارزه‌ بی‌امان علیه ناامن‌کنندگان زندگی روزمره شهروندان، از بین بردن تمامی شبکه‌های آدم‌ربایی، مبارزه با جرایم سایبری، سرکوب قاطع خوارج، و سرکوب شورشیان و اغتشاشگران است.

لطیف نظری : نظام امارت در تأمین امنیت بدیل ندارد

لطیف نظری امروز شنبه ۲۳ سرطان با انتشار پستی در ایکس نوشت: دستاوردهای امارت اسلامی در حوزه امنیت شامل تأمین امنیت سراسری، مبارزه‌ بی‌امان علیه ناامن‌کنندگان زندگی روزمره شهروندان، از بین بردن تمامی شبکه‌های آدم‌ربایی، مبارزه با جرایم سایبری، سرکوب قاطع خوارج، و سرکوب شورشیان و اغتشاشگران است.

به ادامه صحبت های اقای نظری می توان به این موضوعات اشاره داشت:
ضمن بیان اظهاراتی نظیر از بین رفتن کامل شبکه‌های فساد و برقراری امنیت سراسری، باید خاطر نشان شد طوری که شواهد آمار و ارقام نشان می‌دهد هنوز حلقاتی از فساد، جرم و جنایت در داخل نظام باقی مانده است و دوم اینکه هر نظامی که باشد خواه جمهوریت خواه امارت، مشروعیتش با همصدا و هم سو بودن ملت رنگ و بو و اعتبار پیدا می کند که این خود می تواند قدمی در راستای به رسمیت شناختن یک نظام جهان شمول و همه محور باشد در غیر آن عدم مشروعیت نظام‌سیاسی، خود مسبب ایجاد بسترهای فساد گسترده و رشد ناامنی در درون جامعه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا