آخرین اخبارآسیای میانهاسلایدشوامنیت و حوادثانفجارجنگحقوق بشر

محکومیت بمباران مدرسه التابعین توسط رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورها

خبرگزاری دید: به دنبال حمله موشکی صهیونیست‌ها بر مکتب “التابعین” در محله الدراج شهر غزه که آوارگان را هنگام اقامه نماز صبح به خاک و خون کشید، برخی از کشورها این جنایت هولناک رژیم تروریستی اسرائیل را محکوم کردند.

وزارت امور خارجه‌ طالبان، ضمن تقبیح این جنایت رژیم صهیونیستی، از حق تاریخی مردم فلسطین برای داشتن یک کشور مستقل ابراز حمایت کرد.

وزارت خارجه ایران این حمله وحشیانه را مصداق روشنی از ارتکاب همزمان جنایت نسل‌کُشی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست.

سخنگوی جنبش انصارالله: ما این فاشیسم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم، همان‌طور که تداوم حمایت کامل ایالات متحده از اسرائیل برای ادامه نسل کشی علیه مردم غزه را محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه اردن: ما بمباران مدرسه التابعين توسط اسرائیل را که آوارگان محله الدرج در نوار غزه را در خود جای داده است، به شدت محکوم می کنیم. بمباران مدرسه التابعين توسط رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین‌المللی و هدف قرار دادن غیرنظامیان است.

وزارت خارجه مصر در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به یک مکتب در مرکز نوار غزه اعلام کرد: کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی بیانگر عدم تمایل طرف اسرائیلی به پایان جنگ است.

«محمد شیاع سودانی» نخست وزیر عراق با محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست‎ها تاکید کرد: مقاومت زنان در ایستادگی فرزندان در غزه در برابر وحشگیری‌های صهیونیست‌ها بسیار موثر بوده است و اگر صبر زنان نبود، غزه زنده نمی‌ماند.

رئیس مجلس پاکستان تازه‌ترین جنایت هولناک رژیم تروریستی اسرائیل علیه غیرنظامیان ساکن مدرسه‌ای در غزه را به شدت محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها همچنان خط نسل کشی فلسطینیان را دنبال می‌کنند و سکوت جهان در قبال این فاجعه تاسف برانگیز است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین با اشاره به این که کشتار هولناک در مدرسه آوارگان توسط دشمن جنایتکار صهیونیستی، با سلاح‌های آمریکایی انجام شده، خواستار تشدید مقاومت و خشم عمومی ضد اشغالگران در سراسر فلسطین و اردوگاه‌های آوارگان در خارج شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا