آخرین اخباراجتماعافغانستان

نمایشگاه توانایی‌های اشخاص دارای معلولیت در بامیان افتتاح شد

نمایشگاه توانایی‌های اشخاص دارای معلولیت با نمایش صنایع دستی و اجرای موسیقی محلی در بامیان افتتاح شد.

نمایشگاه توانایی‌های اشخاص دارای معلولیت با نمایش صنایع دستی و اجرای موسیقی محلی در بامیان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری دید، در مراسم افتتاح این نمایشگاه عتیق الله عتیق معاون ولایت بامیان با استناد به شعار که معلولیت، محرومیت و ناتوانی نیست، معلولیت را تجسم اراده و عامل شکوفایی استعدادهای بالفعل و بالقوه‌‌ای نهفته در انسان عنوان کرد و بر حمایت قانونی و فراهم آوری تسهیلات لازم از سوی اداره محلی بامیان به عنوان یک مکلفیت قانونی برای اشخاص دارای معلولیت تأکید کرد.
سید عبدالرازق دانش مسئول اتحادیه ملی اشخاص دارای معلولیت در بامیان و سمیع الحق سمیع مسئول دادخواهی برای اشخاص دارای معلولیت دفتر هندیکپ، دیگر سخنرانان این مراسم بودند که با اشاره به مواد و مندرجات قوانین و مقررات نافذه‌ دولت خواهان تأمین و تحقق حقوق اساسی و انسانی اشخاص دارای معلولیت در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف شدند.
سخنرانان در این محفل ضمن بیان تعهدات و مسئولیت‌های قانونی و اداری این ریاست بر اجراآت قانونی، عرضه‌ خدمات، ایجاد تسهیلات و فراهم آوری زمینه‌های کاری و خدماتی برای اشخاص دارای معلولیت متعهد شدند و تأکید کردند.
این نمایشگاه به مدت دو روز از طرف اتحادیه ملی اشخاص دارای معلولیت با همکاری دفتر هندیکپ در هوتل نوربند قلا بروی بازدید کنندگان باز می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا