آخرین اخباراسلایدشوافغانستانفناوری و اطلاعاتمطالب معلوماتیمنطقه

همستر؛ وَهم ره صد ساله در یک کلیک!

خبرگزاری دید: سوال کلیدی کاربران این بازی: همستر واقعیت است یا فریبکاری؟ باید گفت تا زمانی که پای صرافی‌های مطرح جهانی و شبکه ی معتبر تلگرام در میان است به ندرت می توان به فریبکاری اشاره کرد اما طوری که از کاربران میلیونی این بازی توقع می رود سود ناچیز این بازی است که در شرایط اقتصادی کنونی، مورد قبول کاربران این بازی پر آوازه می باشد.

همستر؛ ره صد ساله در یک کلیک!

بازی همستر دقیقا با فرمی شبیه نات‌کوین معروف شده و در سبک بازی‌های Play To Earn قرار می‌گیرد. در کمتر از یک هفته بیش از ۶۰ میلیون کاربر به دنبال بازی همستر رفتند و دوباره مثل داستانی که برای نات‌کوین وجود داشت، خیلی‌ها در راستای تحقق رویای پولدارشدن به دنبال انگشتان دستشان رفتند.

همستر را می‌توانیم پروژه جدیدی مثل نات‌کوین تلگرام بدانیم. همستر کامبت یک بازی تلگرامی نوپا به‌حساب می‌آید که ظرف فقط یک هفته گذشته توجه بخش قابل توجهی از کاربران تلگرامی را به خود جلب کرده و در این بازی هم، کاربر با تاچ کردن صفحه نمایش امتیاز کسب می‌کند.

بازی همستر کامبت به‌شکلی است که بازیکن، با کلیک و ضربه زدن روی شکلک همستر در صفحه، توکن یا اصطلاحا امتیاز می‌گیرد و این توکن‌ها شاید در روز‌های آینده سرنوشتی مثل نات‌کوین داشته باشند.

این بازی از چند بخش جزیی و ساده تشکیل شده است. بخش اول صرافی است که با انتخاب صرافی، امتیاز یا همان توکن‌هایی به بازیکن تعلق می‌گیرد. بخش دوم، حالتی دارد که با خرید کارت‌های ویژه امکان استخراج توکن فعال می‌شود. بخش سوم دعوت از دوستان و آشنایان است تا با این کار فرصت کسب توکن‌های بیشتر وجود داشته باشد و نهایتا بخش درآمدزایی که با انجام فعالیت‌های مورد علاقه تیم پشتیبانی همستر، می‌شود به فکر کسب توکن‌ها بیشتری بود؛ کار‌هایی مثل دنبال کردن کانال تلگرام و حساب توییتری بازی همستر کامبت.

بازی همستر کامبت به‌این شکل تداعی‌کننده بامبول‌هایی مثل نات‌کوین و این چیز‌هاست و بعد پایان نسبتا موفقیت‌آمیزی که نات‌کوین در ماه‌های گذشته داشته، حالا خیلی از کاربران و بازیکن‌های بازی همستر، دنبال پیدا کردن قیمت همستر هستند.

سوال کلیدی کاربران این بازی: همستر واقعیت است یا فریبکاری؟
باید گفت تا زمانی که پای صرافی های مطرح جهانی و شبکه ی معتبر تلگرام در میان است به ندرت می توان به فریبکاری اشاره کرد اما طوری که از کاربران میلیونی این بازی توقع می رود سود ناچیز این بازی است که در شرایط اقتصادی کنونی، مورد قبول کاربران این بازی پر آوازه می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا