آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثجهانحقوق بشرحکومتخبر های مهممنطقهمهاجرت

وزیر‌داخله آلمان: مذاکرات محرمانه برای اخراج ‘مهاجران مجرم’ افغان و سوری ادامه دارد

خبرگزاری دید: وزیر داخله آلمان گفته است؛ مذاکرات محرمانه با کشورهای مختلف برای اخراج مهاجران «جنایت‌ کار» افغان و سوری ادامه دارد. وی افزود: «ما می‌خواهیم به‌ طور مداوم مجرمان خشونت‌ طلب اسلام ‌گرا را اخراج کنیم.»

وزیر‌داخله آلمان: مذاکرات محرمانه برای اخراج 'مهاجران مجرم' افغان و سوری ادامه دارد

نانسی فایزر امروز، وزیر داخله آلمان امروز ( ۷ اسد) در گفت‌‌و‌گو با روزنامه آلمانی «بیلد ام زونتاگ» گفته است: «منافع آلمان اولویت اصلی من است. پولیس فدرال می‌تواند در سریع‌ ترین زمان ممکن از ایالت‌های مسئول در مورد این اخراج‌‌ها حمایت کند.»
نانسی فایزر تاکید کرده است هر کسی که حق ماندن در آلمان را ندارد باید خیلی سریع کشور را ترک کند.
با این حال ماریو فوگت، عضو کمیته اجرایی حزب اپوزیسیون سوسیال دموکرات آلمان می‌گوید: باید زمینه «اخراج به سوریه نه تنها برای مجرمان مساعد شود بلکه برای افرادی نیز فراهم شود که هیچ چشم‌ اندازی برای ماندن ندارند.»
وزیر داخله آلمان پیش از این نیز تاکید کرده بود که مقام‌‌های این کشور برای خروج افغان‌‌های «مجرم» سرگرم مذاکره با کشورهای مختلف هستند.
اولاف شولتس، صدراعظم این کشور روز چهارشنبه هفته پیش گفت؛ کشورش به زودی درباره اخراج مهاجران افغانستان تصمیم خواهد گرفت.
قتل یک مامور پولیس آلمانی توسط یک پناهنده افغانستان در ماه جوزا در شهر مانهایم باعث افزایش فشارها برای اخراج پناهجویان به افغانستان شده است.
به باور آگاهان در برنامه تخلیه توسط دولت آلمان به هدف نجات فعالین حقوق‌بشر و افراد آسیب پذیر افراد زیادی مربوط به گروههای افراطی و ترورستی تحت این برنامه با اسناد جعلی خود را به آلمان و دیگر کشورهای مهاجر پذیر رسانده است. که تهدید باالقوه برای امنیت اروپا شمرده می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا