آخرین اخبارافغانستانسیاست

وزیر داخله با سفیر امریکا دیدار کرد

وزیر امور داخله کشور با سفیر امریکا در کابل دیدار کرده و در مورد روند اصلاحات در وزارت داخله بحث کردند.
به گزارش خبرگزاری دید، در خبرنامه‌ وزارت داخله که دیروز (۹سنبله) نشر شده است، آمده که ویس احمد برمک وزیر امور داخله، با اشاره به پیشرفت های به میان آمده در راستای تطبیق برنامه‌های اصلاحی در این وزارت گفته است که رهبری وزارت امور داخله اصلاحات گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف این وزارت طی یک سال گذشته به وجود آورده است.
به گفته وزیر امور داخله یک استراتژی واحد در ماه اگست ٢٠١٧ ترتیب شده که بر اساس آن، تطبیق روند اصلاحات در دو بخش (پولیس و وزارت) صورت گرفته است.
آقای برمک با بیان این‌که پیشرفت‌ها در راستای تحکیمات زیر بناهای ساختمانی برای نیروهای پولیس ملی نیز در سراسر کشور رونما گردیده تصریح کرد که با در نظر داشت وضعیت پیچیده امنیتی و چالش‌های موجود، آوردن تغییرات بنیادی در وزارت امور داخله زمان‌گیر بوده و در حال حاضر در بخش‌های تدارکات، مالی و لوجستیک اصلاحات به‌ وجود آمده است.
در این دیدار آقای جان باس سفیر ایالات متحده امریکا در کابل با حمایت از برنامه‌های اصلاحی وزارت امور داخله از تلاش‌های رهبری وزارت امور داخله در راستای تطبیق این برنامه‌ها ستایش کرده است.
سفیر ایالات متحده امریکا همچنان آقای جیمس دیهرت معاون جدیدش را به وزیر امورداخله معرفی کرده و اظهار داشت که وی تجربه و کارکرد خوبی پیش از این در بخش پی آر تی نیز در افغانستان داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا