آخرین اخباراسلایدشوافغانستانایرانپاکستانخبر های مهممنطقههند

پاکستان: نشست گروه تماس منطقه‌ای در تهران حیاتی است

خبرگزاری دید: وزارت خارجه پاکستان از اشتراک آصف درانی، نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان، در نشست گروه‌ تماس منطقه‌ای خبر داد. زهرا بلوچ می گوید؛ پاکستان این مجمع را برای همکاری کشورهای منطقه برای صلح، ثبات و امنیت در افغانستان و حمایت از رفاه اقتصادی آن حیاتی می‌داند.

پاکستان: نشست گروه تماس منطقه‌ای در تهران حیاتی است
پاکستان: نشست گروه تماس منطقه‌ای در تهران حیاتی است


به نقل از نیشن، ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، روز گذشته در یک نشست خبری گفته که پاکستان تمام مدارک را به حکومت سرپرست در افغانستان تحویل داده است و منتظر پاسخ افغانستان است.
وی همچنین گفته که آصف درانی، سفیر پاکستان در امور افغانستان در نشست گروه تماس منطقه‌ای در تهران شرکت خواهد کرد.
وی افزود: پاکستان این مجمع را برای همکاری کشورهای منطقه برای صلح، ثبات و امنیت در افغانستان و حمایت از رفاه اقتصادی آن حیاتی می‌داند.

همچنین سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در باره حمله تروریستی بیشام که جان چندین شهروند چینایی را گرفت می گوید، تا کنون پاسخ مثبتی برای همکاری از جانب حکومت طا-لبان دریافت نکرده است.
بلوچ ادعاها مبنی بر رد درخواست ویزاها توسط سفارت پاکستان در کابل را رد کرده و گفته که تمام درخواست‌ها طبق قوانین پاکستان بررسی می‌شود.
او تصریح کرده که تردد میان پاکستان و افغانستان باید با مقررات ویزا تنظیم شود.
سخنگوی این وزارت تاکید کرده افرادی که می‌خواهند از افغانستان وارد پاکستان شوند باید ویزا و پاسپورت افغانستانی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا