آخرین اخباراسلایدشوجنگجهانچینخبر های مهممنطقه

چین خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد

خبرگزاری دید: وزارت خارجه چین درباره حمله نظامی ایران با استفاده از موشک‌های بالستیک و پهپاد به خاک اسرائیل گفت که این کشور ضمن توجه بسیار به روند وخامت اوضاع ، از طرف های مربوطه درخواست می کند که برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش‌، آرامش و خویشتنداری خود را حفظ کنند. این مرحله از تشدید تنش، آخرین جلوه گسترش درگیری‌های غزه در منطقه است.

به نقل از چین امروز؛ سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز یکشنبه (۲۶ حمل) در پاسخ به پرسشی درباره حمله نظامی روز ۱۴ آوریل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با استفاده از موشک‌های بالستیک و پهپاد به خاک اسرائیل گفت که چین ضمن توجه بسیار به روند وخامت اوضاع ، از طرف های مربوطه درخواست می کند که برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش‌، آرامش و خویشتنداری خود را حفظ کنند. این مرحله از تشدید تنش، آخرین جلوه گسترش درگیری‌های غزه در منطقه است.

وی افزود: در این شرایط اولویت اصلی باید اجرای مؤثر قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل و آرام کردن هر چه سریع‌تر درگیری در غزه باشد. چین از جامعه بین‌المللی و به‌ویژه کشورهای صاحب نفوذ درخواست می‌کند که نقشی سازنده‌ در حفظ صلح و ثبات منطقه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا