آخرین اخباراسلایدشوجهانخبر های مهممطالب معلوماتی

کشف و پاکسازی جادوهای سیاه در گورستان‌های مصر

خبرگزاری دید: در میان دیوارهای آرام گورستان‌ها، جایی که اسرار مردگان پنهان است، یک کارزار پاکسازی در مصر، داستان‌های شگفت‌انگیزی را درباره استفاده از جادو برای اهداف شوم فاش کرده است. این کارزار که در یکی از روستاهای استان غربیه مصر برای پاکسازی گورستان‌ها از اعمال جادو و جنبل راه‌اندازی شد، به کشفیات بسیاری دست یافته است.

جادوهای سیاه در گورستان‌های مصر

اعضای ابتکار «بیایید پاکش کنیم»، در تلاش برای پاکسازی گورستان‌های روستای «کفر کلا الباب»، که در ۲۰ دقیقه‌ای شهر السنطه در ولایت غربیه واقع شده، شواهد زیادی از جادوهای سیاه پیدا کردند.

به گزارش سایت‌های محلی مصر، اعضای این ابتکار که شامل تعدادی از شیوخ و جوانان داوطلب بود، طلسم‌ها و اوراقی را که جادوگران استفاده می‌کردند از گورستان‌ها استخراج کردند.

 کشف و پاکسازی جادوهای سیاه در گورستان‌های مصر

همچنین، این کارهای جادویی کشف‌شده شامل اوراقی با «کلمات عجیب»، لباس‌های پاره و خون‌آلود، استخوان حیوانات و دیگر اشیایی بود که در جادو استفاده می‌شود.
به گفته اهالی روستا، این اعمال جادویی از گذشته‌های دور وجود داشته و افراد ضعیف‌النفس برای آسیب رساندن به همسایگان و حتی بستگان خود با کمک جادوگران که از جن برای این اعمال بهره می‌گیرند، به آن‌ها متوسل می‌شوند.

مسئولان پاکسازی گورستان‌ها از همه درخواست کرده‌اند که با ذکر اذکار صبح و شام و تلاوت مداوم قرآن کریم خود را از آسیب جادوگران و ساحران محافظت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا