آخرین اخباراسلایدشوجنگجهانخبر های مهممنطقه

یمن در پاسخ به حمله اسرائیل به الحدیده، بندر ایلات و یک کشتی امریکایی را هدف قرارداد

خبرگزرای دید: نیروهای یمنی در پاسخ به حمله اسرائیل به بندر الحدیده، طی یک عملیات ویژه، اهدافی مهمی را در بندر «ام الرشراش» (ایلات) و یک کشتی امریکایی در دریای سرخ مورد حمله قرار داده است.

یمن در پاسخ به حمله اسرائیل به الحدیده، بندر ایلات و یک کشتی امریکایی را هدف قرارداد

براساس گزارش رسانه‌های بین المللی؛ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلان کرد که طی عملیات نظامی اهداف مهمی در منطقه ام الرشراش(ایلات) واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف موشک‌های بالستیک قرار دادند و این عملیات با موفقیت انجام شد.
سریع افزود: آنان در عملیات مشترک نیروی دریایی، نیروی هوایی و نیروی موشکی یمن، کشتی آمریکایی پامبا (Pumba) در دریای سرخ را نیز با چند موشک بالستیک و چند طیاره بی‌سرنشین به طور مستقیم هدف قرار داده است
به گفته‌ی وی؛ آنان بر حق دفاع از خود در برابر تجاوز‌ها تاکید می‌کند و موضع ثابت یمن در حمایت از ملت فلسطین تغییر نخواهد کرد.
او افزود: عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی و کشتی‌های که به سمت بنادر سرزمین‌های اشغالی می‌روند و یا با رژیم صهیونیستی تعامل دارند، تا زمان توقف تجاوز‌ و پایان دادن کامل به محاصره مردم غزه، ادامه خواهد داشت.
براساس گزارش‌ها؛ رژیم صهیونیستی اسرائیل عصر روز گذشته(۳۰ سرطان) با استفاده از ۱۲ فروند جنگنده پیشرفته ، شهر بندری الحدیده در غرب یمن هدف هوایی قرار داد و در پی این حمله، یک منبع نفت آسیب دید که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.
گفته می شود این حمله به کمک امریکا و انگلیس صورت گرفته وجنگنده های انها نیز در حمله شامل بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا