آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهجهانخبر های مهممنطقه

یوسف کالا: سرمایه گذاران اندونیزیا خواهان سرمایه گذاری در معادن افغانستان هستند/ هیئت تجاری به کابل خواهد آمد

خبرگزاری دید: محمد یوسف کالا رئیس هلال احمر و شورای مساجد و معاون پیشین رئیس جمهور اندونیزیا در دیدار با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی رئیس الوزاری حکومت سرپرست گفته است: اندونیزیا خواهان گسترش روابط خود با افغانستان در زمینه های مختلف است و سرمایه گذاران اندونیزیایی تمایل به سرمایه گذاری در معادن افغانستان دارند. وی افزوده است؛ در آینده نزدیک هیأت اقتصادی اندونیزیایی برای سرمایه گذاری در معادن افغانستان به کابل می آیند و در مورد همکاری های مشترک اقتصادی در زمینه های مختلف با مقامات حکومت سرپرست گفتگو خواهند کرد.

یوسف کالا: سرمایه گذاران اندونیزیا خواهان سرمایه گذاری در معادن افغانستان هستند/ هیئت تجاری به کابل خواهد آمد

دفتر نشراتی معاون اقتصادی رئیس الوزاری حکومت سرپرست امروز( ۱۶ جوزا) با انتشار خبرنامه ای گفته است:
ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء در دفتر کارش با محترم محمد یوسف کالا رئیس هلال احمر و شورای مساجد و معاون پیشین رئیس جمهور اندونیزیا و هیأت همراهش دیدار نمود.
در این دیدار هر دو طرف علاوه بر رایزنی در باره روابط سیاسی، اقتصادی، تجارتی و توسعه روابط دو جانبه میان ملت ملا برادر گفته است با تامین امنیت سرتاسری در افغانستان، فرصت های سرمایه گذاری خوبی در بخش انرژی، معادن، بندهای آبی، زیربناها، صنعت و سایر زمینه ها ایجاد شده و سرمایه گذاران اندونیزیایی می توانند در این زمینه سرمایه گذاری کنند. معاون اقتصادی ریاست الوزراء گفت، امارت اسلامی تسهیلات لازم را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده و از هیچ نوع همکاری در این زمینه دریغ نخواهند ورزید.

همچنین هر دو طرف بر توسعه روابط افغانستان و اندونیزیا در زمینه های سیاسی، اقتصادی، تجارتی و آموزشی تاکید کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا