آخرین اخباراجتماعاسلایدشوافغانستانخبر های مهمعلم و دانش

آکادمی‌علوم: زمینه‌های مناسب فعالیت نویسندگان و محققان کشور را فراهم می‌کنیم

خبرگزاری دید: مسئولان آکادمی علوم با اشاره به اینکه در جریان یک سال، ۳۴ جلد کتاب را چاپ و حدود ۲۵ عنوان کتاب دیگر را نیز ترجمه کرده است می‌گویند: در تلاش‌‌اند در بخش تحقیق و چاپ، زمینه‌های مناسب را برای نویسندگان و محققان فراهم نموده و نیز بر علاوه فراغت ۴ تن از اعضای علمی اکادمی علوم از برنامه‌های ماستری و دکترا، بیست تن دیگر را نیز در دانشگاه‌های داخلی و خارجی جهت فراگیری برنامه‌های ماستری و دکترا معرفی کرده‌اند.

آکادمی علوم: زمینه‌های مناسب فعالیت نویسندگان و محققان کشور را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دید؛ مسئولان اداره اکادمی علوم تحت حاکمیت حکومت سرپرست امروز( ۲۶ سنبله) در برنامه‌ی ارایه گزارش کارکردهای یک‌ساله‌شان در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت در کابل اعلام داشتند که بر علاوه‌ی چاپ و ترجمه‌ی این کتاب‌ها، ۵۷ کنفرانس و ۶ سمینار را نیز راه اندازی کرده اند.

به گفته‌ی مسئولان این اداره، کار ۳۷ پروژه در بخش‌های مختلف اکادمی علوم تکمیل و قرار است کار ۲۰۸ پروژه دیگر نیز آغاز گردد.

به گفته‌ی آنان، این اداره در جریان یک سال گذشته نیز تلاش کرده است تا به هدف تقویت سطح علمی کارمندان شان، تفاهم‌نامه‌هایی همکاری را با شماری از دانش‌گاه‌های دولتی و خصوصی امضا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا