آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثحقوق بشرخبر های مهمرسانه‌ها

هشدار حکومت‌سرپرست به شیعیان/ داعش شما را هدف قرار داده است

خبرگزاری دید: ساکنین غرب کابل می‌گویند که اداره استخبارات حکومت سرپرست در نشستی با متنفذین مردمی، ملا امامان مساحد و وکلای ناحیه مردم غرب کابل، هشدار داده‌اند که از هر گونه تجمع و برگزاری مراسم برای استقبال از زائرین عتبات عالیات خودداری کنند زیرا گروه دا/عش در پی حمله به شیعیان کشور است.

هشدار حکومت‌سرپرست به شیعیان/ داعش شما را هدف قرار داده است

اداره استخبارات حکومت سرپرست تأکید داشته‌اند که تهدیدات امنیتی از سوی گروه داعش علیه شیعیان کشور جدی می‌باشد و از هر گونه برگزاری تجمعات و مراسم برای استقبال از زائرین عتبات عالیات خود، خودداری نمایند.

همچنین در ادامه اظهارات برخی از ساکنان غرب کابل به رسانه‌ها؛ اداره استخبارات حکومت سرپرست از ملا امامان مساجد و عالمان دین در غرب کابل خواسته‌اند تا در هماهنگی با شرکت‌های سیاحتی و زیارتی ، زائرین عتبات عالیات را در مناقط پر ازدحام و شیعه نشین، خصوصا سرک برچی از موترها پیاده نکنند.

بر اساس گزارشات رسیده به رسانه‌ها، اداره استخبارات حکومت سرپرست هشدار داده‌ است که تعدادی از نیروهای گروه داعش در غرب کابل حضور داشته و قصد حمله به زائران عتبات عالیات را دارند.

در همین حال کمیسیون هماهنگی امنیتی حکومت سرپرست از فامیل‌های وابسته به زائران عتبات عالیات خو.استه‌اند که مسافران خود را در مناطقی چون شهرک امید سبز که از ازدحام کمتری برخوردار است از ماشین‌های حامل شان، پیاده نمایند.

این در حالی است که مقامات حکومت سرپرست بارها بر نابودی و سرکوب گروه داعش و حفاظت از شهروندان در مقابل تهدیدات امنیتی در کشور تأکید کرده‌اند.

در همین حال؛ عصر روز جمعه(۲۳ سنبله) شماری از ساکنان ولایت دایکندی در مرز میان دایکندی – غور هدف تیرباران افراد مسلح ناشناس قرار گرفتند که در نتیجه آن، ۱۵ نفر شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

مسئولیت این حمله را گروه داعش بر عهده گرفت.

در این خصوص سران حکومت سرپرست از جمله مقام‌های ارشد امنیتی ، هیچ واکنشی نسبت به این رویداد نشان ندادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا