آخرین اخباراسلایدشوامنیت و حوادثانفجارجنگجهانمنطقه

واکنش‌ها به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان

خبرگزاری دید: در پی حملات بزدلانه رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله شد، برخی از دولت ها، احزاب و جریان های سیاسی ضمن محکومیت این عمل، بیانیه تسلیت صادر کردند.

رهبر جمهوری اسلامی ایران در پیوند به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکُل حزب‌الله لبنان، پنج روز عزای عمومی در ایران اعلام کرد و گفت: سید مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید جنبش حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

دولت ونزوئلا با صدور بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را به «شدیدترین وجه» محکوم کرد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای شهادت شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

حماس: شهادت سید حسن نصرالله که در راه قدس به شهادت رسید را به تمام ملت و امت اسلامی و آزادگان جهان تسلیت می‌گوییم. مسئولیت این ترور به دلیل حمايت‌های همه‌جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی بر عهده ایالات متحده است. بار دیگر تاکید می‌کنیم که در کنار برادران‌مان در لبنان هستیم.

جهاد اسلامی نیز به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی، شهادت دبیرکل حزب‌الله را تسلیت گفته و شهادت ایشان را افتخار بزرگی در راه قدس دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا