آخرین اخباراجتماعاسلایدشوامنیت و حوادثجنگمنطقه

شورای علمای شیعه: نصرالله داعیه دار صادق دفاع از قدس شریف در فلسطین و لبنان بود

خبرگزاری دید: شورای علمای شیعه افغانستان در رابطه با ترور دبیر کل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد، که متن آن قرار ذیل می باشد.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهَدُوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا. احزاب ۲۳

عالم عامل و عارف واصل، سید مقاومت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان باجمعی از یاران و غیر نظامیان لبنانی ، در اثر حمله دد منشانه و تجاوزکارانه رژيم خونخوارو کودک کش اسرائیل بمقام عظمای شهادت نائل گردیدند.

‏ انالله واناالیه راجعون.

شورای علمای شیعه افغانستان، این جنایت عظیم را شدیدا تقبیح نموده، برای تمام ملل‌ مسلمان عالم ، به ویژه دو ملت مسلمان، مجاهد و مقاوم لبنان و فلسطین، مخصوصا یاران وخانواده ی آن عبد صالح خداوند، تسليت عرض می نماید و برای این پرچمدار آزادی و عدالت، علو درجات از بار گاه خداوند منان(ج) استدعا می نماید.

‏سید حسن نصرالله داعیه دار صادق دفاع از قدس شریف ودو سر زمین اسلامی فلسطین و لبنان و مردم آنها بوده و در این راه الحق والانصاف تا پای جان، صادقانه، شجاعانه و قهرمانانه جهاد کرد وجانش را در این راه قربانی نمود وراه جدیدی را در جهت آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم کشود.

‏ لذا او دیگر یک فرد نیست؛ بلکه یک فکر ویک راه است، و با حذف فیزیکی ایشان، نه تنها نا بود نمی گردد، بلکه‌ تا رسیدن به مقصودِ وی هر روز پر رنگ تر و فروزان تر می گردد.

‏و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
‏ شوراي علمای شيعه افغانستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا