آخرین اخباراسلایدشوجهانجوانانخبر های مهممنطقه

کاظمی‌قمی: مقاومت در آینده نزدیک مهندسی امنیتی و سیاسی منطقه‌ای را ترسیم خواهد کرد

خبرگزاری دید: حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در یک فرایند کلان موفق نخواهد بود گفته است: گر چه رژیم صهیونیستی بتواند دستاوردی تاکتیکی و مقطعی داشته باشد اما این در حالی‌ست که جبهه مقاومت به مفهوم کامل و جامع در نبرد با اسرائیل تا کنون از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده نکرده است اما رژیم صهیونیستی از تمامی توان خود بهره برده است. وی افزود: تردیدی نکنیم که مقاومت در آینده نزدیک مهندسی امنیتی و سیاسی منطقه‌ای را ترسیم خواهد کرد.

کاظمی‌قمی: مقاومت در آینده نزدیک مهندسی امنیتی و سیاسی منطقه‌ای را ترسیم خواهد کرد

آقای کاظمی قمی در گفتگو با یک رسانه اشاره داشته است که رژیم صهیونیستی بدون مد نظر داشت خطوط قرمز افراد ملکی را مورد هدف قرار می دهد در حالی که مقاومت اسلامی با تأثیر پذیری از الگوی اسلامی مخالف آسیب رسانی به افراد ملکی است. وی با اشاره به توان حزب‌الله لبنان گفت: تا کنون ۱۰ فیصد از توان حزب الله لبنان مشاهده است و از تمامی امکاناتش رونمایی نکرده که در زمان مناسب استفاده خواهد شد.
سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل جبهه مقاومت را یک مجموعه بهم پیوسته دانسته و تصریح می‌کند که تصور رژیم صهیونیستی این است که ابتدا حماس را در غزه از بین می برد سپس سراغ لبنان و بعد سراغ یمنی‌ها می‌رود اما باید گفت که امروز مقاومت در منطقه تبدیل به یک مجموعه متشکل شده است.
آقای کاظمی قمی با اشاره به نقش جنگ تحمیلی ۸ ساله به ایران در شکل گیری جبهه مقاومت اظهار داشت که «مقاومتی که امروز در منطقه است، برگرفته از دفاع و مقاومت هشت ساله ملت ایران بود. آن جبهه کفر امروز در قالب جبهه استکبار و صهیونیسم دارد از این رژیم دفاع می‌کند، یک تفاوت‌هایی پیدا کرد. آن زمان جبهه؛ جبهه حق و باطل بود، امروز جبهه مقاومت و صهیونیسم؛ جبهه حق و باطل است، هیچ تغییری نکرده؛ اینها در امتداد هم هستند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا