آخرین اخبارآزادی بیاناسلایدشوجنگجهانحقوق بشرخبر های مهمسیاستمنطقه

اردوغان: سکوت نمی‌کنیم/ اسرائیل راهزن تمام منطقه را به آتش کشیده است

خبرگزاری دید: رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه پس از نشست کابینه‌اش طی یک سخنرانی در مجتمع ریاست جمهوری این کشور گفته است: جامعه بین‌المللی بیش از این در برابر راهزنی اسرائیل که تمام منطقه را به آتش کشیده است، سکوت نمی‌تواند. رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد: امروز حمایت از فلسطین و لبنان به معنای حمایت از انسانیت، صلح و فرهنگ همزیستی بین ادیان مختلف است.

اردوغان: سکوت نمی‌کنیم/ اسرائیل راهزن تمام منطقه را به آتش کشیده است

به نقل از آنادولو؛ اردوغان با اشاره به ادامه کمک‌های بشردوستانه ترکیه گفت: ۳۰ تن کمک‌های بشردوستانه روز چهارشنبه وارد بیروت شد و تا زمانی که شرایط امنیتی اجازه دهد به کمک‌‌رسانی ادامه خواهیم داد.

اردوغان با تاکید بر ظلم صهیونیست‌های افراطی در منطقه گفت: یک مشت صهیونیست افراطی کور از خون و نفرت، منطقه و تمام جهان را به آتش می‌کشند و ما هرگز به این ظلم و وحشیگری رضایت نخواهیم داد.

وی جامعه بین‌المللی را به اقدام فوری فراخوانده و اذعان داشت: ما از جامعه بین‌المللی و جهان اسلام می‌خواهیم که برای صلح و آرامش مردمان منطقه اعم از مسلمانان، یهودیان و مسیحیان اقدام کنند.

اردوغان ابراز داشت: ترکیه امروز به صدای همه‌ مردمان ستمدیده‌ای تبدیل شده است که در صحنه جهانی برای آزادی، عدالت، حقوق و برابری مبارزه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا