آخرین اخباراسلایدشوامنیت و حوادثجنگجهانمنطقه

جزئیات حمله موشکی سپاه پاسداران به فلسطین اشغالی

خبرگزاری دید: در پی نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در پیوند به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، شام امروز ( ۱۰ میزان ) سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران حملات وسیع موشکی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده است.

طبق گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران نزدیک به ۴۰۰ موشک بالستیک سمت تل آویو و دیگر شهرهای سرزمین اشغالی پرتاب کرده که گنبد آهنین و پدافند هوایی رژیم صهیونیست موفق به کنترل و مهار آن نشده است.

رسانه های ایران گزارش دادند که ۹۰ درصد موشک ها به اهداف برخورد کرده است و میلیون ها اسرائیلی به پناهگاه هجوم برده اند.

بر بنیاد گزارش رسانه های خارجی جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به دنبال حمله موشکی ایران، هریس و تیم امنیت ملی را به جلسه ای اضطراری فراخوانده است.

گفتنی است که ارتش آمریکا در پایگاه عین الاسد عراق مشغول به رهگیری موشک های پرتاب شده از سمت ایران بوده اما تلاش آنها ناکام مانده است.

گزارش ها حاکی از آن است که همزمان با فرار نتانیاهو به جایی امن، تیراندازی در خیابان های تل آویو جریان داشته که منجر به کشته شدن ۱۱ نفر تا به این حال شده است.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیست مدعی شده که جواب موشک های سپاه را خواهد داد. در مقابل جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده که در صورت واکنشی از سمت ارتش اسرائیل، موج بعدی شدیدتر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا