آخرین اخبارآزادی بیاناسلایدشوافغانستانحقوق بشرخبر های مهمزنانکودکانگزارشمنطقه

محمد اکبری: پاسخ به حملات و جنایات گسترده رژیم صهیونیستی باید دندان‌شکن باشد

حبرگزاری دید: محمد اکبری معاون شورای علمای شیعه افغانستان می‌گوید پاسخ به حملات و جنایات گسترده رژیم صهیونیستی باید دندان‌شکن باشد و در این راه همه‌ی مسلمانان باید در صف واحد قرار بگیرند. وی می‌افزاید: در صورت عدم همبستگی مسلمانان جهان در برابر اسرائیل، حملات و جنایات رژیم صهیونیستی گسترش خواهد یافت.

محمد اکبری: پاسخ به حملات و جنایات گسترده رژیم صهیونیستی باید دندان‌شکن باشد

به گزارش خبرگزاری دید به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سایر شهدای لبنان، غزه و نیز چهارده تن از شهدای ولایت دایکندی در افغانستان مراسم یادبودی از سوی برخی چهره‌های سیاسی و باشنده‌گان شهر کابل برگزار گردید.

اشتراک کنندگان در این مراسم با بیان اینکه اسرائیل طی ماه‌های پسین حملات‌شان را در خاورمیانه به ویژه لبنان و فلسطین افزایش داده است افزودند: ارتش رژیم صهیونیستی با حملات بی وقفه‌ی خود تا کنون جان هزاران فرد ملکی به شمول زنان و کودکان را گرفته، و ده‌ها هزار دیگر را نیز زخمی و آواره کرده اند.

محمد اکبری: پاسخ به حملات و جنایات گسترده رژیم صهیونیستی باید دندان‌شکن باشد

در این مراسم تأکید شده است که کشورهای اسلامی و مسلمانان در سراسر جهان باید در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ایستادگی نموده و از خون شهدا دفاع نمایند.

عالمان دین در این مراسم ابراز داشته‌اند که دفاع از حق مسلمانان و حمایت از مردم فلسطین و لبنان وظیفه تمام کشورهای اسلامی است.

در همین حال آنان با حمایت از حملات گسترده موشکی جمهوری اسلامی ایران بر خاک اسرائیل، هشدار دادند که اگر رژیم صهیونیستی به دنبال نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران باشد حملات به اسرائیل ادامه خواهد یافت.

همچنین پایتخت نشینان از سازمان‌های حمایت از حقوق‌بشر به ویژه سازمان ملل‌متحد می‌خواهند که در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکرده و از حقوق مردم فلسطین و لبنان دفاع نمایند.

حملات ارتش صهیونیستی بر مردم فلسطین و لبنان که باعث شهادت هزاران نفر و زخمی‌ شدن ده‌ها هزار نفر دیگر گردیده با واکنش‌های گسترده جهانی مواجه شده است.

این واکنش‌ها در حالی مطرح می‌شود که آمریکا و سایر کشورهای اروپایی از اسرائیل حمایت می‌کنند.

در تازه‌ترین حمله اسرائیل بر لبنان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید.

در واکنش به حملات گسترده اسرائیل، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شام روز( ۱۰ میزان) بخش‌های از اسرائیل را هدف حملات گسترده موشکی خود قرار داد.

جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی در خاورمیانه دست از خشونت و آدم‌کشی برندارد، با حملات گسترده‌تری مواجه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا