آخرین اخبارآزادی بیاناسلایدشوتحلیلجنگجهانحقوق بشرسیاستمنطقه

اسرائیل؛ جنون و تروریزم

خبرگزاری دید: کشتار و ظلم مسلمانان بی‌گناه در فلسطین و لبنان چیزی جز جنون اسرائیل علیه کل بشریت نمی‌تواند باشد.اینکه تصور شود روزی سران سفاک اسرائیل دست از کشتار بردارند، تصوری غلط است چرا که سفاکیت قلوب آنها را آلوده ساخته و از قلب آلوده نمی‌توان انتظار انسانیت داشت.

اسرائیل؛ جنون و تروریزم

وقتی تعصب قومی ونژادی با تعصب دینی ترکیب شود، انسان دچار مرض قلبی شده اجتماع انسانی را بر باد می دهد. این قضیه در مورد رژیم صهیونیستی تا درصد بالایی صدق می‌کند: نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و کابینه راست گرای افراطی‌اش به انسان بیماری می‌مانند که برای ارضای جاه‌طلبی و زیاده‌خواهی خود به صورت چشم بسته و کر و لال دست به کشتار و جنایت می‌زند.
کشتار و ظلم مسلمانان بی‌گناه در فلسطین و لبنان چیزی جز جنون اسرائیل علیه کل بشریت نمی‌تواند باشد.
اینکه تصور شود روزی سران سفاک اسرائیل دست از کشتار بردارند، تصوری غلط است چرا که سفاکیت قلوب آنها را آلوده ساخته و از قلب آلوده نمی‌توان انتظار انسانیت داشت.
کشتن انسان بی‌گناه در هیچ دینی مجاز نیست و در این راستا باید گفت سران رژیم اسرائیل را نمی‌توان پیرو دین یهود دانست.
راست گرایان افراطی کابینه نتانیاهو و نیز خود نتانیاهو در تفسیری غلط از دین فکر می‌کنند که «هدف از خلقت انسان فقط قوم یهود است و بقیه انسان‌ها از نسل‌های پست مثل حیوانات به وجود آمده است، خداوند فقط با قوم بنی اسرائیل سخن گفته و فقط هدایت این قوم را خواسته است».
با چنین ایدئولوژی غلط، رژیم اسرائیل به زیاده‌خواهی و برتری‌طلبی روی آورده و با توسل به ترور و کشتار می خواهند به اهداف بی‌پایه و اساس خود برسد.
رژیم اسرائیل در حقیقت تعصب قومی و نژادی را با دین ترکیب کرده و بنیانگذار افراطیت در جهان می‌باشد، مشکلی که در اصطلاح سیاسی امروز «تروریزم» واقعی نامیده می‌شود و کل دنیا را با خطر مواجه ساخته است.
افراط گرایان صهیونیست «خود را قوم برتر و دین خدا را فقط برای هدایت خود می‌دانند» و با چنین دیدگاهی کشتار و قتل مسلمانان بی‌گناه فلسطین و لبنان و سوریه را حق خود می‌داند و هرگز اظهار پشیمانی نمی‌کند. افراط گرایان رژیم اسرائیل با اعتقاد به اینکه باید سرزمین‌های دیگر از جمله سرزمین موعود فتح شود، کشتار بی‌گناهان را برای خود مقدس می‌دانند.
در چنین شرایطی بر تمام مسلمانان فرض است برای مهار جنون کشتار رژیم اسرائیل به صورت متحد وارد عمل شوند، بدون شک رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان به خواسته‌های خود برسد، جسورتر از قبل سراغ دیگر کشورهای مسلمان نیز خواهد آمد.

نویسنده: احمد‌‌ امین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا