آخرین اخباراسلایدشوفناوری و اطلاعات

سنجاق هوش مصنوعی؛ جایگزین موبایل هوشمند

خبرگزاری دید: محصولی پیشگامانه به نام «پین هوش مصنوعی» را شرکتی به نام هیومین (Humane) عرضه کرده که توسط کارمندان سابق اپل رهبری میشود.هیومین بیش از ۱۴۰ کارمند دارد وتقریباً ۶۰ نفر از آنها از کارکنان سابق اپل بودند.

این آی پین شبیه به یک سنجاق نکتایی دیجیتال است و ظاهری متمایز از هرگونه ابزار هوشمند دیگری دارد.در نگاه اول شبیه به یک دستگاه MP3 یا MP4 Player کوچک است.

این دستگاه صفحه نمایش ندارد و به تعامل کاربر با فناوری تعریفی دوباره میبخشد. این دستگاه به دستورات صوتی، حرکات لمسی و حتی نمایشگر جوهر لیزری پاسخ می دهد و اطلاعات را روی دستان کاربر پخش می کند.

نکته بسیار جالب، محافظت بالا از حریم خصوصی در این دستگاه است.

این سنجاق همیشه به گوش و در حال ضبط نیست و برای فعالسازی آن باید از طریق حرکات و لمس یا اشاره اقدام کرد پین هوش مصنوعی دارای دو گیره با اندازه های متفاوت است. یکی برای اتصال به پیراهن و دیگری برای اتصال به لباس های ذخیم تر مانند جمپر است.

این دستگاه در سه رنگ پیشفرض سیاه، سفید و خاکستری قابل سفارش است اما با پرداخت هزینه ای بیشتر میتوان آن را در رنگ های بیشتر نیز تهیه کرد.  

در انعکاس قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، آی پین کاربران را قادر می‌سازد تا تماس بگیرند، پیام ارسال کنند، عکس بگیرند، به موسیقی گوش دهند و اعلان‌ها را دریافت کنند.

پین هوش مصنوعی می تواند متن و گفتار را در زمان واقعی ترجمه کند و ارتباطات بین المللی را تسهیل کند. به عنوان مثال: انگلیسی به فارسی و بالعکس

و در آخر می توان گفت این سنجاق یک ابزار پوشیدنی است که طیف وسیعی از عملکردها را از طریق هوش مصنوعی به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا