آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعه

رئیس‌دفتر ملابرادر: راه‌حل سیاسی و فرصت برای توسعه در کشور آماده است

خبرگزاری دید: مفتی عبدالله عزام رئیس دفتر معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء حکومت سرپرست گفته است که پس از چند دهه جنگ، فرصتی برای توسعه و راه حل اساسی برای مشکلات مردم در افغانستان فراهم شده، بهتر خواهد بود که نهادهای داخلی با هماهنگی کامل با حکومت سرپرست کمک‌های خود را تا حد امکان به سمت بخش‌های توسعه‌ای سوق دهند تا در دراز مدت مشکلات اقتصادی شهروندان برطرف گردد.

رئیس‌دفتر ملابرادر: راه‌حل سیاسی و فرصت برای توسعه در کشور آماده است

در جلسه‌ای که امروز (۲۶ میزان) به ریاست مفتی عبدالله عزام رئیس دفتر معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء حکومت سرپرست برگزار ګردیده بود، در مورد افزایش کمک‌های دراز مدت در بخش‌های انکشافی و حل مشکلات موسسات میان ریاست ارتباط عامه معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء و نمایندگان مؤسسات داخلی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
عزام در این نشست گفت، نهادهای داخلی کمک‌های بشر دوستانه را به شهروندان در شرایط سخت به ویژه در زمان حوادث طبیعی اخیر در کشور ارائه و با آن‌ها همکاری نموده که حکومت سرپرست از آن قدردانی می‌کند.
نمایندگان مؤسسات داخلی در بخش جلب و جذب کمک‌های دراز مدت مشکلات و پیشنهادات خود را با مسئولین معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء شریک ساختند.

در پایان این جلسه، هر دو طرف بر ایجاد هماهنگی میان امارت اسلامی و مؤسسات داخلی تأکید کردند و خاطر نشان ساخت که در این عرصه به کار مشترک ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا