آخرین اخبارافغانستانورزش

تیم فوتسال مجمع ملی، فاتح جام حمایت از نیروهای امنیتی در بلخ شد


دور نهایی و محفل پایانی «جام فوتسال حمایت از نیروهای امنیتی کشور» که از یک ماه به این طرف در شهر مزارشریف برگزار شده بود، روز گذشته با اشتراک مسئولان نیروهای امنیتی، مسئولان فدراسیون فوتبال ولایت بلخ و ورزش‌کاران برگزار شد.
در این رقابت‌ها، تیم‌های فوتسال مجمع ملی مردم افغانستان، «معراج» و «طلوع دایکندی» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
به گزارش خبرگزاری دید، این بازی‌ها که از یک ماه به این‌سو بین ۱۶ تیم در ولایت بلخ به هدف حمایت از نیروهای امنیتی کشور با تمویل «مجمع ملی مردم افغانستان» در شهر مزارشریف برگزار شده بود با رسیدن به دور نهایی، پایان یافت.
محمد جواد معاون آمریت امنیت فرماندهی پولیس بلخ در ارتباط به اهمیت برگزاری چنین جام‌ها از سوی نهادهای مختلف، به خبرگزاری دید گفت:« برگزاری این جام‌ها باعث ایجاد رابطه نزدیک‌تر بین جوانان و نیروهای امنیتی می‌شود. این برنامه‌ها بالای روحیه نیروهای امنیتی تاثیر فراوان دارد، بنابر این جا دارد که از « مجمع ملی مردم افغانستان » جهت تمویل این جام سپاسگزاری شود.»
در همین حال، اسحاق یعقوبی رییس فدراسیون فوتبال ولایت بلخ ضمن سپاسگزاری ازنیروهای امنیتی، می‌گوید: ایجاد این برنامه توانسته است به افتخارات بلخ بیا‌فزاید و نشان‌دهنده آن باشد که بلخی‌ها در امور فرهنگی و ورزشی پیش‌قدم‌ هستند.
از سویی هم، حاجی غلام عباس قربانی مسئول زون شمال مجمع ملی مردم افغانستان در پیوند به این جام، گفت: این بازی‌ها بین ۱۶ تیم از یک ماه به این‌سو جریان داشت و هدف از برگزاری آن حمایت نیروهای امنیتی کشور بود.
این برنامه، از سوی فدراسیون فوتبال ولایت بلخ با حمایت مالی « مجمع ملی مردم افغانستان » بر گزار شده بود که در دورنهایی آن برای سه تیم پیش‌تاز، تحایفی نیز اهدا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا