آخرین اخباراجتماعافغانستان

مرگ خلیل فیضی؛ زخمی دیگر در پیکر رسانه‌ها

خلیل معاش ناچیزی می‌گرفت. به سبب مافیای بازار و پروژه‌ای کار رسانه‌ای در افغانستان. پس از مرگش اما، کسی سراغ او را نخواهد گرفت. همانند هزاران قربانی دیگر ناامن‌ترین پایتخت جهان.



انفجار روز جمعه در منطقه سرکاریز ناحیه سوم کابل، داغ دیگری بر خانواده رسانه‎های کشور گذاشت. خلیل فیضی، همسر و زحل دختر یک ساله‌اش هنگامی که برای خرید به بازار می روند، به واسطه انفجار جانشان را از دست می‎دهند. تنها فرزند خانواده، جمیل چهار ساله را که آن روز در خانه مانده بود تنها می‎گذارند.
به گزارش خبرگزاری دید، خلیل فیضی حدود ده سال در رسانه‎های کشور در بخش دوبلاژ کار کرده بود. کسی که ما بیشتر با صدای او در شبکه‏های تلویزیونی آرزو، نور، یک و برخی شبکه های تلویزیونی ماهواره‎ای آشنا بوده‎ایم؛ تا با تصویر او.
انفجار روز جمعه در منطقه سرکاریز اما، چراغ زندگی خانواده فیضی را خاموش کرد؛ خانواده‎ای که اکنون یک عضو کوچک از آن باقی مانده است.
ملکه یکی از همکاران او به خبرگزاری دید می‎گوید: خلیل همیشه از کودک خرد سالش و آرزوهایی که برای او داشته حرف می‎زد.
پسر کوچک خلیل، کودکی است رها در باد. آشفته از توفان نیستی. با خاطرات مبهمی از پدر و مادر؛ پدر و مادری
هرگز در زندگی او حضور نخواهند داشت.
پولیس کابل، انفجار را ناشی از بالون گاز می‎داند. ولی شاهدان عینی می‎گویند که این انفجار از ماین چسپکی بود که در یک واسطه نقلیه چسپیده بود.
خلیل معاش ناچیزی می‎گرفت. به سبب مافیای بازار و پروژه‎ای بودن کار رسانه‎ای در افغانستان. پس از مرگش اما، کسی سراغ او را نخواهد گرفت. همانند هزاران قربانی دیگر ناامن‎ترین پایتخت جهان.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا