اسلایدشوپرونده هاپرونده ویژه: تجاوز آمریکایی-صهیونی علیه ایرانجهانخبرسیاستمنطقه

پاکستان: در گفت‌و‌گوهای فنی میان ایران و آمریکا مشارکت داریم

خبرگزاری دید: وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که هیأتی از این وزارت خانه در محل مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و امریکا در سوئیس حضور داشته و برای «گفت‌وگوهای فنی در سطح کارشناسی» با دو طرف در ارتباط است.

پاکستان: در گفت‌و‌گوهای فنی میان ایران و آمریکا مشارکت داریم

اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان امروز دوشنبه(۱ سرطان) با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پاکستان تاکنون نقش خود را برای دستیابی به هدف صلح و ثبات پایدار در منطقه و فراتر از آن ایفا کرده است و در آینده نیز به ایفای این نقش ادامه خواهد داد.»

او مذاکرات روزهای اخیر در سوئیس را دارای «پیشرفت چشمگیر» دانست و از شهباز شریف نخست‌وزیر و عاصم منیر رئیس ستاد ارتش پاکستان «به خاطر رهبری دوراندیشانه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیرشان در دستیابی به این دستاورد» و همچنین از دولت قطر «به دلیل نقش مهم آن در روند میانجی‌گری» قدردانی کرد.

او افزود آمریکا و جمهوری اسلامی نیز در قبال اجرای تفاهم‌نامه اسلام‌آباد «روحیه سازنده‌ای» از خود نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا