خبرگزاری دید: یک منبع معتبر به رسانهها تایید کرده که هیاتی از حکومت طالبان قرار است فردا سهشنبه از ترکیه راهی بروکسل، پایتخت بلجیم، شود.

به گفته این منبع، ریاست این هیات پنجنفری را عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان، بر عهده دارد.
همچنین هدایتالله پکتین، معاون ریاست ارتباطات وزارت امور خارجه، در ترکیب این هیات حضور دارد.
جزییات بیشتری درباره هدف این سفر، برنامه دیدارها و دیگر اعضای هیات ارایه نشدهاست. تاکنون نیز مقامهای حکومت طالبان و منابع رسمی در بلجیم در این مورد اظهارنظر نکردهاند.