خبرگزاری دید: در ادامه نقض آتشبس در جنوب لبنان، جنگندههای ارتش رژیم صهیونیستی، اطراف منطقه نبطیهالفوقا را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی، بار دیگر با انجام حملهای هوایی، اطراف منطقه نبطیهالفوقا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.
این حمله در شرایطی انجام شد که با وجود اعلام آتشبس، مردم منطقه در حال برگزاری مراسم عزاداری حسینی بودند.
بر اساس گزارش منابع محلی، حملات هوایی به مناطق مختلف جنوب لبنان همچنان ادامه دارد و این اقدامات بهعنوان نقض مکرر توافق آتشبس ارزیابی میشود.
تاکنون گزارشی رسمی از تلفات یا خسارات احتمالی این حمله منتشر نشده، اما منابع میدانی از تداوم پرواز جنگندهها و افزایش نگرانی ساکنان مناطق جنوبی لبنان خبر میدهند.