افغانستاناقتصاد و توسعهخبر
کار ساخت دومین زیرگذر هرات آغاز شد
خبرگزاری دید: مسوولان شهرداری هرات میگویند کار ساخت دومین زیرگذر شهری این ولایت در مقابل شفاخانه حوزوی با هزینه حدود ۳۸ میلیون افغانی از بودجه انکشافی شهرداری آغاز شده و قرار است تا شش ماه آینده به بهرهبرداری سپرده شود. این پروژه با هدف کاهش ازدحام ترافیکی و تسهیل رفتوآمد شهروندان، اجرا میشود.

مولوی عبدالاحد خیرخواه، رئیس حکومتداری شهری طالبان در شهرداری هرات، گفته این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و در دو طبقه زیرزمینی (منفی یک و منفی دو) ساخته میشود.
وی افزوده که در چارچوب این زیرگذر، یک مارکت دوطبقه شامل دکانهای دواخانه، مراکز خدمات طبی و همچنین پارکینگ معیاری برای وسایط نقلیه ساخته خواهد شد.