افغانستاناقتصاد و توسعهخبر

کار ساخت دومین زیرگذر هرات آغاز شد

خبرگزاری دید: مسوولان شهرداری هرات می‌گویند کار ساخت دومین زیرگذر شهری این ولایت در مقابل شفاخانه حوزوی با هزینه حدود ۳۸ میلیون افغانی از بودجه انکشافی شهرداری آغاز شده و قرار است تا شش ماه آینده به بهره‌برداری سپرده شود. این پروژه با هدف کاهش ازدحام ترافیکی و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، اجرا می‌شود.

کار ساخت دومین زیرگذر هرات آغاز شد

مولوی عبدالاحد خیرخواه، رئیس حکومت‌داری شهری طالبان در شهرداری هرات، گفته این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و در دو طبقه زیرزمینی (منفی یک و منفی دو) ساخته می‌شود.

وی افزوده که در چارچوب این زیرگذر، یک مارکت دوطبقه شامل دکان‌های دواخانه، مراکز خدمات طبی و همچنین پارکینگ معیاری برای وسایط نقلیه ساخته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا