آخرین اخبارافغانستان

گرامی‌داشت از نخستین سالروز ترور جنرال رازق در بدخشان

از نخستین سالروز ترور جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پولیس قندهار درولایت بدخشان گرامی‌داشت شد.

از نخستین سالروز ترور جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پولیس قندهار درولایت بدخشان گرامی‌داشت شد.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد ذکریا سودا والی بدخشان در مراسم گرامی‌داشت از نخستین سالروز ترور جنرال عبدالرازق اچکزی فرمانده فقید پولیس قندهار گفت: رازق شهید یک فرمانده نترس، شخصیت پرنفوذ و چهره ضد طالبانی بود.
سودا افزود: این فرمانده شجاع سال‌های طولانی را در مقابل تروریزم ملی و بین‌المللی مبارزه کرد که سرانجام دراین راه جام شهادت نوشید.
وی اظهارداشت: شهید عبدالرازق خان در کنار این که یک مرد نظامی و مدافع راستین این سرزمین بود، آدم خیراندیش و غریب‌پرور نیز بود و یکی از خصوصیاتی که او را به شهرت و محبوبیت خاص رسانده بود، سخاوتش نسبت به یتیمان و بی‌نوایان بود.
والی بدخشان حمله‌های انتحاری خونین ولایت ننگرهار را محکوم نموده و بیان‌داشت: تروریستان با انجام این عمل وحشیانه‌شان در حین ادای نماز جمعه، یکباردیگر ثابت ساختند که به هیچ‌گونه ارزش‌ اسلامی، شرعی و قانونی استوار نیستند.
محمد ذکریا سودا افزود که تروریستان باید بدانند با انجام این‌گونه حملات وحشیانه به‌خصوص دراماکن مقدس، به‌جز نفرت مردم هیچ‌گونه دستاورد دیگری نخواهند داشت.
سودا خاطرنشان ساخت: با گذشت هر روز چهرهٔ واقعی آنان برای مردم افغانستان و جهانیان آشکار می‌شود، امیدوارم که مردم افغانستان با درک این واقعیت، اخوت و برادری خود را حفظ کرده و برای یک افغانستان متحد و آرام گام‌های عملی را درکنار حکومت جمهوری اسلامی افغانستان بر ضد تروریزم بردارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا