آخرین اخبارجهانخبر های مهمسیاست

آیت‌الله خامنه‌ای:

بدون امریکا رژیم صهیونیستی فلج خواهد شد/ پیروزی نهایی با ملت فلسطین خواهد بود

خبرگزاری دید: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران با تأکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولت‌های اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمباران‌ها در غزه را ضروری خواند و از این دولت‌ها خواست راه صدور نفت و ارزاق به رژیم اسراییل را مسدود و با آن رژیم همکاری اقتصادی نکنند.

به نقل از تسنیم، آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران صبح امروز در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها در غزه را در تاریخ بی‌سابقه خواند و با اشاره به ضربات تحقیرکننده‌ای که صبر و ایستادگی مردم غزه به آبرو و حیثیت رژیم اسراییل و حامیانش وارد آورده، گفت: اگر کمک‌های همه‌جانبه امریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد. دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت‌آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تکیه رژیم اسراییل‌ به کمک‌های امریکا افزود: اگر حمایت امریکا و پشتیبانی تسلیحاتی آن نبود، دولت فاسد، جعلی و دروغین صهیونیستی در همان هفته اول از بین رفته بود، بنابراین فاجعه‌آفرینی امروز صهیونیست‌ها در غزه به کمک و در واقع به دست امریکایی‌ها است.

او کشتار چهار هزار کودک در ظرف سه هفته را جنایتی بی‌سابقه در تاریخ خواند و با تأکید بر هوشیاری امت اسلامی در قبال حوادث غزه که در واقع میدان تقابل «حق و باطل» و «ایمان و استکبار» است، گفت: قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و فاجعه و جنایت پیش می‌آید اما قدرت ایمان، به توفیق الهی بر همه اینها غلبه خواهد کرد.

آیت‌الله خامنه‌ای کنار رفتن نقاب دروغین حقوق بشر از چهره غربی‌ها و رسوا شدن آنها را از جمله آثار صبر و ایستادگی و تسلیم نشدن مردم غزه دانست و افزود: مردم غزه با صبر خود، وجدان بشری را به حرکت درآوردند. می‌بینید امروز جمعیت‌های انبوه حتی در خیابان‌های امریکا و کشورهای غربی، علیه اسرائیل و در موارد زیادی علیه امریکا شعار می‌دهند.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به رسوا شدن دروغگویان جهان، تروریست خواندن مبارزان فلسطینی را نشانه بی‌شرمی واقعی سیاستمداران و رسانه‌های غربی خواند و این سؤال را مطرح کرد: آیا کسی که از خانه و میهن خود دفاع می‌کند، تروریست است؟ آیا فرانسوی‌هایی که در جنگ جهانی دوم در پاریس با آلمانی‌ها مبارزه کردند، تروریست بودند؟ چطور آنها مبارز و مایه افتخار فرانسه هستند اما جوانان جهاد و حماس تروریست؟

آیت‌الله خامنه‌ای درس بزرگ طوفان الاقصی را غلبه گروهی اندک و با تدارکات و امکانات کم اما با ایمان و عزم راسخ بر دشمن خواند و گفت: این گروه با ایمان توانست محصول سالها تلاش جنایتکارانه دشمن را در ظرف چند ساعت دود کند و به هوا بفرستد.

وی با اشاره به توقع مضاعف از دنیای اسلام در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر، گفت: دولتهای اسلامی اگر امروز به فلسطین کمک نکنند، دشمن فلسطین را که در واقع دشمن اسلام و انسانیت است تقویت کرده‌اند و فردا همین خطر خود آنها را تهدید خواهد کرد.

آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولت‌های اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمباران‌ها در غزه را ضروری خواندند و از این دولت‌ها خواستند راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را مسدود و با آن رژیم همکاری اقتصادی نکنند و در همه مجامع جهانی، صریح، بدون لکنت و دوپهلوگویی و با صدای بلند جنایات و فجایع رژیم غاصب را محکوم کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا