آخرین اخباراسلایدشوایرانجنگجهانخبر های مهممنطقه

سفارت ایران در دمشق مورد حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت/ یک‌تن از فرماندهان سپاه قدس در میان جان باخته‌گان است

خبرگزاری دید: المیادین  از جان باختن «محمد رضا زاهدی»، از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران ایران بر اثر حمله هوایی رژیم اسرائیل به ساختمان مجاور سفارت ایران در دمشق خبر داد.  منابع خبری گزارش داده اند رژیم اسرائیل ساختمان مجاور سفارت ایران در دمشق را هدف حملات هوایی قرار داده‌اند.  برخی منابع مدعی شده‌اند ۶ نفر در این حمله جان سپرده اند.

شبکه العالم گزارش داد؛ هدف از این حمله؛ ساختمان کنسولگری و محل اقامت سفیر ایران در منطقه «المزه» در دمشق بوده است. این شبکه خبری همچنین گزارش داده‌ است سفیر ایران و خانواده ایشان در سلامت کامل هستند. 

وزارت دفاع سوریه با تایید این خبر با نشر بیانیه ای گفت: امروز(۱۳ حمل) حدود ساعت ۵ عصر، رژیم اسرائیل اقدام به یک تجاوز هوایی از سمت جولان اشغالی کرد و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.

در همین حال؛ خبرنگار المیادین گزارش داده فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه به همراه والی دمشق از ساختمان سفارت ایران و ساختمان مجاور آن که هدف حمله رژیم اسرائیل قرار گرفته بازدید کرد. 

با وجود این، هنوز هیچ آمار رسمی از خسارت و تلفات این حمله منتشر نشده است. 

حمله رژیم اسرائیل به سفارت ایران در سوریه در حالی انجام می گیرد که از یک روز بدینسو اعتراضات گسترده مردمی در اورشلیم و تل اویو به وقوع پیوسته است. مظاهره کنندگان خواستار برگزاری انتخابات قبل از موعد و برکناری دولت نتانیاهو شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا