آخرین اخبارآزادی بیاناسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثحقوق بشرحکومت

طا-لبان: برای تدابیرامنیتی بیشتر بدخشان مجهز به کمره‌های امنیتی شد

خبرگزاری دید: به دنبال شکل گیری اعتراضات مردمی اخیر در بدخشان مقامات محلی حکومت سرپرست در این ولایت خبر داده اند که به منظور ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق پر ازدحام ولایت بدخشان کمرهای امنیتی نصب کرده اند. مقامات پولیس بدخشان گفته اند که در شهر فیض آباد ۲۳ کمره امنیتی ۲۴ ساعته فعال بوده و پولیس به صورت کامل در حال رصد رویدادهای امنیتی می باشد.

عزیز الله عمر، فرمانده پولیس طا-لبان در بدخشان می‌گوید: کمره های نصب شده از سوی پولیس قادر است تا چند کیلومتر را پوشش دهند. به گفته مقامات امنیتی طا-لبان در بدخشان، این کمره ها با هدف تامین امنیت و جلوگیری از جرایم جنایی نصب شده و نقش‌ کلیدی در تامین امنیت این ولایت خواهد داشت.

مسوولان امنیتی بدخشان می‌گویند که با افزایش برنامه های امنیتی، در وضعیت امنیتی این ولایت نسبت به گذشته بهبود آمده و همچنین سطح جرایم جنایی کاهش یافته است.

بدخشان مدتی قبل به دلیل آنچه که از سوی طا-لبان طرح مبارزه با مواد مخدر گفته می شد شاهد ناآرامی بود به همین منظور هیئتی از سوی حکومت سرپرست به این ولایت اعزان شد و اعلام گردید که با اعزام این هیئت به این منطقه موضوع اعتراضات مردمی حل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا